Terug naar overzicht
axitrans!! Kan je kopen bij apotheker. Helpt echt hoor. Ik heb bij regels altijd 1 "stinkende" oksel :-) en sinds ik dat goedje gebruik voor de week van regels, geen last meer! Was zelfs van de week gaan zumba'en en oksels bleven lekker droog!
idd Axitrans. Werkt perfect en houdt een aantal dagen. Veel succes!
Misschien rare vraag, maar die Axitrans, is dat zowel bruikbaar voor man als vrouw? Of heeft dat geen/neutrale geur? Ik ken het niet, maar voor m'n aanstaande klinkt het zeer interessant...
haha Kathleen :D Ik vind het zelf overigens ook heel interessant, vrees dat er bij mij ook okselvijvers gaan ontstaan als ik geen voorzorgen neem. Axitrans dus he, bij de apotheek... ik zet het bij op m'n lijstje!
Hallo, Zowel ik als mijn vriend gebruiken de roller van Clinic (te koop bij o.a. Ici Paris). Dit is een antiperspirant en werkt ook heel goed tegen zweten. Mijn vriend heeft hier ook redelijk veel last van en sinds deze deo is dit daadwerkelijk gebeterd. Anders die Axitrans zoals hierboven al enkele malen vermeld, of je kan ook eens raad vragen aan dokter of apotheker. Zij zullen hiervoor wel de beste oplossing hebben. Groetjes Annelies
Mijn vriend en ik gebruiken allebei Axitrans. Het heeft geen 'geurtje' en kan dus perfect door man-vrouw gebruikt worden! Een aanrader die ook bij ons zal gebruikt worden!
Hallo, Ook hier de axitrans, gebruik dit nu een jaar en echt een wondermiddel :-). Voor mannen en vrouwen. Gwen
Ook ik gebruikte de axitrans. Zeker een aanrader hoor. Heb geen enkel moment gezweet onder m'n armen. 't Was nochtans 26°C ;-)
Super bedankt voor alle reacties!! Zal vanmiddag er direct eens om gaan bij de apotheek! :-)