Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het is bijna zover... en tips voor de huwelijksreis

5-5-2010 16:06:41
Hey Medebruidjes,.

Hier nog 10 nachtjes slapen en het is zover! De spanning begint toch serieus te komen.
We kijken er zo naar uit! Nu alleen nog hopen op wat beter weer dan nu!
2 dagjes later al vertrekken we op huwelijksreis naar Bali.

Iemand die ons wat tips kan geven voor daar, leuke adresjes enz? Iemand toevallig ook al duiklessen genomen?

Alvast bedankt!

Sofie

Sofie
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1159

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik5-5-2010 16:21:22

Hej Sofie,
ik zal meeduimen voor mooi weer

Als jij tips hebt als je terugkomt uit Bali, laat het mij zeker weten, want wij vertrekken op 12 juli voor 2 weken

geniet van jullie dag en een prettige huwelijksreis gewenst

groetjes
eva

Tine
18-6-2010
 Meld misbruik5-5-2010 16:29:21

Hey Sofie,

Wij zijn enkele jaren geleden al naar Bali geweest... Magisch!!!
Wat je zeker moet bezoeken is Ubud met z'n Monkey Forest. Een brommerke huren om gewoon wat rond te rijden is ook zeker een aanrader, wel goed opletten want ze rijden daar links ;-)
Duiken hebben wij toen niet gedaan maar we hebben daar wel voor de eerste keer aan golfsurfen gedaan en dat is echt super, als je kan moet je dat zeker doen.

Geniet van jullie dagje en zeker ook van jullie reis.

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik6-5-2010 9:41:45

Hallo,

Ik kan je geen tips geven maar alvast een fijne dag toegewenst.

Gwen

Natalie
15-5-2010
 Meld misbruik6-5-2010 13:53:26

Hey Sofie,

Ik hoop helemaal met je mee dat het weer zal omslagen. Wij vertrekken ook de 17de naar Bali :-) Vind het wel spannend...

Natalie

Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik7-5-2010 10:30:32

Bedankt iedereen!
@Tine: Merci voor de tips. Zijn jullie ook in mei-juni geweest? Hebben jullie dan mooi weer gehad? @Nathalie
@Eva: als we terug zijn volgt er zeker een verslag :-) Of ik wil je ook altijd wat info mailen natuurlijk
@Natahlie: das toevallig. Op dezelfde dag trouwen en op dezelfde dag naar Bali vertrekken :-) Misschien zitten we dan wel op hetzelfde vliegtuig? Vertrekken jullie ook vanuit Amsterdam? Wat staat er bij jullie allemaal op het programma?

Grtjs,
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums