Terug naar overzicht
ik zou zeker bellen jennifer! ik vind het raar dat ze jou geen datum gegeven hebben bij bestelling als ik mijn kleed besteld heb, dan kreeg ik direct een datum voor mijn eerste pas, 15 mei ik kijk er al naar uit
bellen!
Zou ook wel bellen... Bij mij belden ze vanaf dat kleed binnen was, veel vroeger dan verwacht, misschien is dat van jou dan ook al tijd binnen, maar hebben ze nog niet moeite gedaan te bellen?
Idd bellen! Bij mij was de 1e pas trouwens ook al vastgelegd bij de bestelling, en de 2e pas bij de 1e pas.
Pierre Yves in Brussel. Ik ben ook vorig jaar in november mijn kleed gaan bestellen, ze had toen gezegd dat men eerste pas zou doorgaan in april.Het trouwkleed dat ze als nieuw en pas geleverd vanuit Barselona presenteerde was een toonzaalmodel, dat misleidend werd verkocht aan mij! Door de niet-tijdigelevering van het bestelde trouwkleed aanzienlijke schade heeft veroorzakt. Ik heb bewijzen van scheldpartij en de fotos van de beschadigingen van de stof en het kant op het gehele kleed.(Trouwkleed: Rosalba) mvg Natasha
Ik moest zelf bellen voor een afspraak midden mei, dus dan doe ik dat ook. Ik zou gewoon bellen
Hallo, BELLEN!!!!!! Gwen
Gewoon bellen!
bellen en dan zal je zeker mogen komen passen. Bij mij zeiden ze dat de eerste pas in maart was en in april nog niets gehoord. Heb dat zelf gebeld en ben gisteren voor de eerste pas geweest. Echt bellen ernaartoe Groetjes