Nu Online
Momenteel zijn er 682 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stressbestendigheidstips :-)

5-5-2010 17:34:16
Dag lotgenootjes,

Binnen een goede 2 weken is het zover voor ons.
Aangezien mijn toekomstige een hele drukke job heeft en ook nog bijscholing volgt, heb ik onze dag helemaal alleen moeten organiseren. Nu alles heel dichtbij komt, begint de stress toch op te komen. Misschien heb ik wel dingen over het hoofd gezien ofzo. Bovendien zijn mijn ouders vrij recent uit elkaar en dat ligt toch nog wat gevoelig bij sommigen. Ook daarover een beetje schrik dat bepaalde mensen de sfeer zullen beïnvloeden.
Hebben jullie tips tegen de huwelijksbibbers :-)?

Nele
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 901

Anika
25-6-2010
 Meld misbruik5-5-2010 18:55:23

Hey,

tips kan ik je niet echt geven. Maar bij mij is het ook zo hoor.
Ik moet ons huwelijk ook bijna helemaal alleen regelen. En mijn verloofde zijn ouders zijn ook gescheiden. Zijn vader is opnieuw getrouwd, en met zijn nieuwe vrouw en zijn ex-vrouw in 1 kamer, ik weet ook niet goed hoe dat zal verlopen.
Maar je moet er gewoon in geloven dat alles goed zal verlopen. En ik denk wel dat iedereen zich zal gedragen, dat ze er ook alles zullen aan doen om je dag perfect te laten verlopen.
Iedereen die om je geeft zal er zijn en die doen er toch ook alles aan om je dag super te maken!
Ik heb de laatste week wel één en ander geregeld wat zal helpen te relaxen. Sauna, massage.. Alles wat de stress een beetje kan weghelpen.

Deborah
15-5-2010
 Meld misbruik5-5-2010 23:20:56

Hey,

Voor mij is het nog maar negen dagen.
Mijn mama is volop in een scheidingsproces.
Dus begrijp perfect wat je bedoelt.
Maar denk daar niet aan.
Zij zullen daar wel niet over beginnen. En als ze dat toch doen, niet naar luisteren.
Het is jouw dag.
Begin ook heel nerveus te worden. Slaap slecht... maarja dat hoort erbij he :-)

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik6-5-2010 9:39:20

Hallo,

Ik begrijp je volkomen af en toe wat ontspanning nemen kan geen kwaad hoor.

Gwen

Nele
22-5-2010
 Meld misbruik6-5-2010 21:26:12

Dag lieve mensen,

Bedankt voor jullie tips en geruststellingen.
Ik zal deze zeker kunnen gebruiken de volgende dagen :-).

Ik wens jullie ook in ieder geval de allermooiste dag van jullie leven toe!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...