Terug naar overzicht
Hey, tips kan ik je niet echt geven. Maar bij mij is het ook zo hoor. Ik moet ons huwelijk ook bijna helemaal alleen regelen. En mijn verloofde zijn ouders zijn ook gescheiden. Zijn vader is opnieuw getrouwd, en met zijn nieuwe vrouw en zijn ex-vrouw in 1 kamer, ik weet ook niet goed hoe dat zal verlopen. Maar je moet er gewoon in geloven dat alles goed zal verlopen. En ik denk wel dat iedereen zich zal gedragen, dat ze er ook alles zullen aan doen om je dag perfect te laten verlopen. Iedereen die om je geeft zal er zijn en die doen er toch ook alles aan om je dag super te maken! Ik heb de laatste week wel één en ander geregeld wat zal helpen te relaxen. Sauna, massage.. Alles wat de stress een beetje kan weghelpen.
Hey, Voor mij is het nog maar negen dagen. Mijn mama is volop in een scheidingsproces. Dus begrijp perfect wat je bedoelt. Maar denk daar niet aan. Zij zullen daar wel niet over beginnen. En als ze dat toch doen, niet naar luisteren. Het is jouw dag. Begin ook heel nerveus te worden. Slaap slecht... maarja dat hoort erbij he :-)
Hallo, Ik begrijp je volkomen af en toe wat ontspanning nemen kan geen kwaad hoor. Gwen
Dag lieve mensen, Bedankt voor jullie tips en geruststellingen. Ik zal deze zeker kunnen gebruiken de volgende dagen :-). Ik wens jullie ook in ieder geval de allermooiste dag van jullie leven toe!