Terug naar overzicht
heb m,n kleed in diest gehaald en die vrouw naait ook geloof ik voor mensen gelijk jij,weet ni vanwaar je bent je kunt zien op www.serafina2009 en haar eens bellen miss
Een naaister uit je buurt zal zeker kunnen helpen ... Via Gouden Gids eens zoeken?
Hallo, Ik zou eens langsgaan bij een retoucheuse. Zij kunnen dikwijls wonderen doen en kleedjes een paar maten kleiner maken. Je kan misschien eens informeren in de winkel waar je je kleedje gekocht hebt of ze daar geen goede kennen. Het is het proberen waard eh. Nog heel veel succes! Groetjes Annelies
Hoi naamgenoot Om deze reden mag ik van mijn ventje nog geen kleed gaan kopen. Ik wil ook geen traditioneel trouwkleed en hij heeft schrik dat ik te geobsedeerd zal worden door mijn gewicht. Te groot valt echter nog gemakkelijk op te lossen, zoals hierboven al gezegd, een naaister kan wonderen doen hoor
Idd, een goede naaister zoeken.
Probeer eerst eens bij P&C zelf, de verkoopsters daar weten door de band ook goed wat mogelijk is en wat niet, als dat niet lukt, ik heb net een adres gekregen van de naaister die mijn kleed ging aanpassen (haar duim is zwaar ontstoken, en aangezien een duim een cruciaal lichaamsdeel is voor een naaister...): Retouche Anvers (in antwerpen uiteraard), op de hoek van de sudermanstraat met kipdorp (de sudermanstraat ligt achter de boerentoren). Ze zijn open in de week half elf tot half één en op zaterdag van 11-16. succes!!! An
Die van P&C moeten je kleed inmaken!Dat overkomt zowat 50% van de bruiden schat ik!Gewoon naar de winkel gaan en laten innemen door hen.Het gaat zeker lukken!