Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ff zuchten

5-5-2010 19:55:09
Hey bruidjes,

ik kom gewoon even m'n hart luchten. Soms raak ik al het geregel even helemaal beu. Vooral als ik blunders begin te maken, zoals vandaag het geval was. (mensen verkeerde uitnodiging sturen bijv)
Ik ben het echt zo beu aan 't raken om de dingen in orde te brengen, om overal achteraan te zitten, ...

De trouw speelt constant door mijn hoofd, en het grootste deel van de tijd vind ik dat leuk, maar ik zou het soms ook even uit willen zetten. Op een of andere manier gaat het altijd over de trouw. Ik kan daar niks aan doen, als ik er niet zelf over begin, is 't wel een ander die erover begint. En ik wil niet dat de mensen gaan denken dat ik alleen nog maar aan mezelf kan denken en over mezelf kan praten. Ik ben ook geïnteresseerd in wat andere mensen doen!

Is dit herkenbaar, of ben ik gewoon een onnozele geit die niet moet zagen?

Enfin, vandaar, een heeeeeele diepe zucht. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.... Doet soms een beetje deugd he.

Was 't maar al zover. En dan met heel mooi weer. En heel veel blije mensen.

Grtjs,
Lieve

Lieve
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 529

Sofie

Meld misbruik5-5-2010 20:06:55

Hey Lieve

Herkenbaar hoor :-) Ik vind het leuk om alles te regelen maar soms (vooral nu) komt het allemaal bijeen: weersvoorspelling ziet er niet goed uit, afzeggingen op laatste moment, ziektes in de familie, nog vlug vanalles regelen
Niks van aantrekken, eens gaan sporten of erover praten en vooral aan de mooie dingen denken, binnenkort is jouw dag!

Sofie
15/05/10

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik5-5-2010 20:24:50

Absoluut herkenbaar! Weet niet of het bij jou is, maar iets in mij zegt me ook dat IK er steeds mee bezig moet zijn, want m'n lieve vent is daar veel minder bezig.. Na meer als een maand gezeur van mij, heeft hij nu eindelijk een afspraak om achter kostuum te zien volgende week.

Ook op 't werk beheerst het mijn denken... Zou niet mogen, maar van zodra wat me te binnen schiet, kan ik niet laten om toch nog even details te checken online, mails ivm trouw te versturen, even op gang de kapster te bellen, de mama zo vaak bellen...
Het is ook wel het gevoel dat er nog ZOVEEL te doen is en echt weinig tijd overblijft.
Hier zo erg dat ik er slecht van slaap.

Ook mezelf egoïstisch voelen, of egocentrisch, maar dan hoop ik dat de mensen weten dat ik er nu erg druk mee ben. Heb gelukkig vrienden die de knop dan ff kunnen uitdraaien bij mij, domme meidenfilm kijken, gezichtsmaskertje, de banale dingen van alledag bespreken en trouw is even taboe... Had vorige vrijdag zo'n avondje met 'n vriendin, het hielp enorm en had weer nachtje goed geslapen, maar 't begint zo weer opnieuw. Anderzijds, we kunnen ons wel egoïstisch gaan voelen, maar mensen vragen er ook continu naar, het is voor hen gemakkelijk gesprekspunt en wij praten er graag over, dus dan hoeven we ons toch ni al TE schuldig voelen? Als ze er zelf over beginnen?

Maar het is idd een eeuwig dilemma, sterkte nog ermee!!!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik5-5-2010 21:28:23

@Sofie: dat moet bij mij nog gaan komen...
@ Kathleen: ja, helemaal hetzelfde hier. Ik droom erover, schrik wakker door alles wat misloopt in m'n droom, en ik moet nog een kleine 2 maanden! Tegen dan heb ik wallen tot in Tokio!
En inderdaad, mijn lieve schat denkt ook dat alles door de kabouterkes geregeld wordt. En als ik er teveel over praat, dan moet ik niet zo zeuren en komt het wel in orde... Maar het komt niet zomaar in orde! Als hij z'n kostuum nu al eens had, en de ringen in orde waren, dan was ik al blij! En die kerel van de tuktuk mailt maar niet terug, en ik heb al gebeld en hij zou mailen, en dan wil ik ook meteen die mail hebben, en de kaarten zijn uitgedeeld, maar ik heb nog maar zo weinig reacties, en ondertussen stapelt er hier zich een hele stapel toetsen en taken op die verbeterd moeten worden, maar waar ik geen tijd voor en zin in heb, omdat er nog zoveel geregeld moet worden!

Waarom ging ik ook weer trouwen? Boehoehoe... Bruiloftstress :'-( ik ga maar op tijd slapen. Poging doen tot alleszins... ;-)

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik6-5-2010 9:37:09

Hallo,

Ik snap het volledig :-), maar af en toe hier op het forum je hartje eens luchtje kan wonderen verrichten en daar zijn we er voor eh!

Nog veel succes met de voorbereidingen.

Nog 8 dagen te gaan.....

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik6-5-2010 9:49:31

Dag Lieve en mede-bruidjes

Hier ook wel sommige dagen wat nervositeit.

Ik heb de indruk dat ik de laatste twee weken enorm gestresseerd ben, ben elke dag met die trouw bezig. Je kan aan niets anders meer denken en je denkt dat je iets vergeten bent te regelen.

Bij ons nu nog een kleine 4 maand eer het zover is, wat zal dat zijn een maand voordien :-)
Nochtans ben ik met alles voor op schema, althans dat zegt iedereen mij.

Dus ik begrijp je helemaal Lieve.

Mijn ventje leeft wel wat mee met mij, maar toch beseft hij nu nog niet hoeveel tijd en werk daar in kruipt.
Volgens mij zullen die mannen dat maar beseffen de dag zelf. Zo zal het bij mijn ventje toch zijn, hem kennende.

Gwen, 't is ook niet meer lang aftellen voor jou!

En inderdaad, je hartje hier luchten kan zo'n deugd doen, want iedereen begrijpt je hier :-)

Succes alvast aan alle bruidjes.

Groetjes
Valerie

04/09/10

ann
18-6-2010
 Meld misbruik6-5-2010 20:46:49

Hallo Lieve,

Ik begrijp je volledig. Als de mensen al maar beginnen over hoe leuk voorbereidingen zijn beginnen mijn haren omhoog te staan en dan net het moment dat je even rust vind dan staat er ineens een grote stelling rond de basiliek (die niet weg gaat zijn voor de trouw) of dan begint de schoonmoeder te zagen/hysterisch te doen over het feit dat snamiddags bij mij thuis iets gegeten wordt door de suite (ze wil liever bij haar thuis wat 30 min uit de richting is) en zo blijft het maar doorgaan. Hier ook inderdaad weinig reactie op de uitnodigingen enkel de mensen die ik zeker wist dat gingen komen maar moet zelf toegeven dat ik dat vroeger ook altijd de laatste moment ging regelen (nooit bij nagedacht). Ik kan de laatste nachten ook echt niet meer slapen en kan me totaal niet concentreren op mijn werk :-( nog 42 dagen pfffffff laten we een teletijdmachine maken en ons naar de trouwdag zappen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...