Terug naar overzicht
hey, ik heb ook hani en ik moet zeggen dat ze zeeeer goed is! ik had er zelf een beetje bang voor, was nl de eerste keer dat ik via internet iets deed, had bang dat er helemaal niemand zou komen opdagen, make up lelijk ging zijn,... maar alles is super meegevallen, zelf doe ik nooit make up op, ze heeft me heel naturel opgemaakt, ik had die dag ook proef kapsel bij mijn eigen kapper, dit was voor mij wat minder goed gedaan, hani heeft me enkele tipos gegeven hoe ik het best aanpakte en hoe ik misschien beter mijn haar zou opsteken,... ze is echt professioneel vind ik, iedereen was er echt van onder de indruk dat ik haar nu geboekt heb voor zowel make up als mijn kapsel en ook voor mijn dochtertje! kan er alleen positieve dingen over kwijt! groetjes daniella
SUper!!Nu maak je mijn dag terug helemaal goed!!!!Maandag komt ze bij mij langs. Ik hoop dat alles ook zo goed gaat meevallen als bij jou!!!!! Vandaag was de dag op het werk slecht begonnen. Krijg geen verlof dag voor ik trouw omdat er iets speciaal is te doen.
Hani is gisteren bij mij langsgekomen. Ze heeft mijn shmink gedaan en mijn haar opgestoekn. Het was supergoed gedaan. Een hele vriendelijke vrouw ook. Een aanrader voor iedereen!!!!!!