Terug naar overzicht
Hallo Mieke,Westhovens in Maasmechelen is geen winkel maar een gewoon huis met als bovenverdieping een atelier. Vroeger hadden ze een winkel op de Pauwengraaf maar dat is al meer dan 7 jaar geleden.Voor zover ik weet maken zij trouwkleding maar als ze de patronen ook daadwerkelijk geven en uitknippen zoals Karolien zegt weet ik niet. Maarja als zij het zegt zal het wel zo zijn.Het adres is :Eisderbosstraat 373630 MaasmechelenTel : 089/ 76.43.93Tel : 089/ 77.67.18Fax : 089/ 76.43.93veel succes.Tiziana
Hallo allemaaldit is inderdaad de plaats waar wij geweest zijn voor mijn kleed. Ze hebben er héééééél veel stoffen en alle mogelijk lintjes, bloemekes en versiersels die je maar wilt. Ik ben kleedjes gaan passen en heb dan aan haar verteld wat ik wilde. Zij tekent/zoekt dan een patroon dat hieraan beantwoordt. Als je dat wilt, maakt ze een soort 'proefjurk' in gewoon stof (heb ik laten doen). Dan knipt ze op basis hiervan de stukken uit het goede stof en geeft ze heel veel tips over hoe je het in elkaar moet naaien. Mijn mama is er nu ijverig aan bezig :-)Veel succes!Karolien08/04/06