Terug naar overzicht
wij geven onze ouders een bon voor in een restaurant eens samen te gaan eten!Onze getuigen(beide vrouwen) krijgen een halsketting!
Hallo Sofie,Bij www.unikadoo.com kan je spiegels met opschrift bestellen voor zowel de ouders als voor de getuigen. Ik heb alvast besteld.
Wij geven bijde ouders een kader met een foto van ons (van de dag zelf - das een dienst dat onze fotograaf ons aanbied) en de getuigen, jah weten we zelf nog niet!
Omdat mijn vriend zijn ouders nog al van ver moeten komen, schenken wij 2 overnachtingen in een hotel bij ons in de buurt.
Wij hebben 2 mannen als getuigen, iemand een ideetje???
wij geven aan onze getuige en onze ouders allemaal hetzelfde. Wij geven namelijk theelichthouders met een zelfgekozen gedicht erop. Het leuke aan die theelichthouders is dat ze van kaarsvet zijn gemaakt.
halloonze ouders krijgen op het avondfeest een houten kistje met daarin een pak foto's van de dag zelf. wel al mooi verwerkt en op karton gekleefd. service van onze fotograaf
hallo , wij trouwen op 2 juli en wij geven aan onze ouders een spiegel met opschrift op en aan onze getuigen en mooie karaf gevuld met porto en ook onze namen komen op het etiket .
Hoi, wij geven de ouders een dunnere fotoalbum met foto's van de dag zelf, ook onze fotograaf biedt deze dienst aan. Voor de getuigen gaan we een grote fles champagne geven...Veel geluk!
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
Ik vond een tof idee voor de getuigen op een ander forum... Namelijk gegraveerde pennen voor de getuigen. Daar kunnen ze dan die dag mee tekenen en ze mogen ze dan houden. Ik vond het wel een leuk idee. Je moet dan wel zwarte inkt nemen want op de oficiele documenten op het gemeentehuis moet er met zwart getekend worden. Groetjes!