Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

graag jullie mening over bedankjes idee

6-5-2010 12:16:10
Hey!

Als bedankje voor onze gasten dacht ik aan een klein potje zelfgemaakte confituur. Op het potje zou dan een etiket komen met onze namen, de datum... Het deksel van het potje wil ik bedekken met een kleurrijk stofje.
Ik vond dit een leuk idee omdat foto's van het bruidspaar meestal ergens in een lade belanden... Op deze manier denken ze misschien bij het ontbijt nog eens aan ons :-)
Leuk idee? slecht idee?

groetjes!
liesbeth

liesbeth
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 851

liesbeth
21-8-2010

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik6-5-2010 12:24:52

Foto krijg ik niet te zien als ik op link druk.
Wij gaan foto's trekken van alle genodigden in retro kader en deze krijgen ze dan in een glazen fotokader mee naar huis (allé, kadertje krijgen ze direct mee, foto wordt opgestuurd). Wij voorzien ook nog een dankkaartje met onze foto die we dan meesturen met hun foto. We denken dat de kostprijs iets van een 1.5 euro per koppel gaat zijn. Dus lekker goedkoop!

Die confituurpotjes vind ik wel een leuk idee! Ikzelf kan dat niet maken, dus daarom dat ik dat niet neem want laten maken, dan wordt het te duur volgens mij.

Tine
18-6-2010
 Meld misbruik6-5-2010 12:33:49

De foto krijg ik ook niet te zien, maar ik vind het zeker een super leuk en origineel idee. Dat zal zeker bij jullie gasten in de smaak vallen.

Prisca
15-5-2010
 Meld misbruik6-5-2010 14:06:20

Lijkt mij een leuk idee!

Tinne
10-9-2010
 Meld misbruik6-5-2010 15:51:08

Kelly & Tine: Dat jullie de foto niet kunnen zien is waarschijnlijk omdat jullie niet ingelogd zijn bij the knot.

Liesbeth, dit is echt een leuk idee...eens voorstellen aan m'n vriend en de mama...;-)... Ik vind het wel een heel leuk idee!!

Foto's van de gasten zelf en van ons lijkt me ook wel wat, maar dat betekend dat je die achteraf nog moet gaan opsturen. Die potjes zijn klaar en dan ben je er ineens vanaf natuurlijk.

Groetjes
Tinne

frida
6-2-2010
 Meld misbruik6-5-2010 17:01:21

he, Ik vind dit een leuk idee, misschien kan je het deksel met stukje stof ( zoals je kleedje)
bedekken.

Als je het zelf kan doen kost dit natuurlijk niet zo veel en toch leuk!!!!

Groetjes frida

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik6-5-2010 18:11:37

Dit lijkt me echt een tof idee! Enig idee waar je zo'n kleine potjes kunt kopen? Leuk is ook wel dat confituur even goed blijft en je het ook wat op voorhand kan maken (met koekjes ofzo kan dat dan weer niet...)

Groetjes!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik6-5-2010 19:23:22

Tof idee!! Die potjes staan nu bij blokker. Ik wilde er zo gaan halen en vullen met hartjessnoepjes. :)

liesbeth
21-8-2010
 Meld misbruik6-5-2010 21:56:57

Bedankt voor jullie reacties! Ik vond het al een heel leuk idee, maar nu ben ik helemaal overtuigd! :-)

@ Frida; het is inderdaad de bedoeling dat het dekseltje met een stukje stof bekleed wordt, ik ga op zoek naar een aantal kleurrijke stofjes (waarschijnlijk blauw met witte bolletjes en groen met witte bolletjes aangezien onze decoratie ook blauw/groen/wit is)

Op het internet vond ik glazen potjes bij 'suikerzoentje', maar ik ga morgen ook eens langs Blokker (bedankt voor de tip Lieve)
http://www.suikerzoentje.com/N_frame.html?http://www.suikerzoentje.com/confituurpotjes--N_art_104.html

Kiki
25-6-2010
 Meld misbruik7-5-2010 8:58:48

Heel leuk idee!! :)
Die potjes kan je ook kopen in de AVA, staan bij de doopsuiker.

Ik ga zelf cupcakes bakken én versieren (in onze themakleuren) en in een leuk doosje doen met een zelfontworpen sticker... Daarnaast hebben we nog een bedankje, maar dat ga ik nog niet verklappen omdat je niet weet wie er allemaal meeleest ;)

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik8-5-2010 11:35:40

fiogf49gjkf0d
Superleuk idee!! Wij hebben gepersonaliseerde koekjes...

Groetjes
Sabine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...