Terug naar overzicht
wij zijn lang geleden ook eens naar een drukker geweest en de prijs van het kaartje kwam gemiddeld op 2euro /per stuk x 100 = 200 euro+ druk kosten en postzegels kwamen we toch ongeveer op een 500 eur uit.Natuurlijk, als je 4 kleurendruk wil, dat kost heel veel!! Als je een fair part met foto in, in kleur, kan je best zelf voor de foto zorgen ipv dit te laten drukken. (foto kost 0.09 euro, als je dat in vierkleurendruk wil laten drukken denk ik dat je zeker 100 euro kwijt bent)Mieke
wij maken de kaarten zelf en het drukwerk is op losse blaadjes die we er gaan in plakken of met touwtje aan knopen, dat weten we nog niet helemaal. qua drukkosten ligt dit heel wat lager zo
Ik heb een offerte gekregen van de drukker voor 1.37 euro/kaartje (omslag inbegrepen). Het ging over een kaart van Buromac. Daarbovenop kwam er een vaste prijs van 95 euro bij voor de drukkosten ongeacht het aantal dat je nodig hebt. Ik weet wel nog niet of de kaartjes voor receptie/avondfeest bij inbegrepen zijn. Hiermee heb je toch een gedacht van een andere drukker.GroetjesSofie1/7/06
Hallo Leen, Voor het drukken betalen wij de volgende kosten : één zijde : € 49tweede zijde : € 25Wij betalen 3 X € 49, éénmaal voor de faire-parts, éénmaal voor de receptiekaartjes en éénmaal voor de kaartjes van het avondfeest, als je bijvoorbeeld op de achterzijde van zo een kaartje de wegbeschrijving wil laten drukken, ben je nog eens € 25 kwijt. En dan natuurlijk nog de prijs van de kaarten maar dat heb je een beetje zelf in de hand of je dure of goedkopere kaarten neemt. veel succes ine
Wij gaan gewoon naar een goed kopiecenter, ik vind het enorm veel geld voor al die dingen, dan heb ik liever iets anders extra dan zo'n dure uitnodiging!