Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drukkosten

13-1-2006 10:45:09
hallo,

ik ben juist bij mijn drukker langs geweest voor een prijsofferte voor de faire - parts en ik vind de drukkosten redelijk hoog.De kaarten op zich kosten niet zo erg veel, maar de bijkomende drukkosten lijken mij vrij hoog.

Kan iemand mij zijn of haar richtprijs geven van jullie drukkosten. Zodat ik weet of dit een redelijke prijs is voor mijn drukwerk.

vriendelijke groeten,

Leen

Leen
26-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 311

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik13-1-2006 11:06:35

wij zijn lang geleden ook eens naar een drukker geweest en de prijs van het kaartje kwam gemiddeld op 2euro /per stuk x 100 = 200 euro

+ druk kosten en postzegels kwamen we toch ongeveer op een 500 eur uit.

Natuurlijk, als je 4 kleurendruk wil, dat kost heel veel!!

Als je een fair part met foto in, in kleur, kan je best zelf voor de foto zorgen ipv dit te laten drukken. (foto kost 0.09 euro, als je dat in vierkleurendruk wil laten drukken denk ik dat je zeker 100 euro kwijt bent)

Mieke

valerie
28-7-2006
 Meld misbruik13-1-2006 11:44:43

wij maken de kaarten zelf en het drukwerk is op losse blaadjes die we er gaan in plakken of met touwtje aan knopen, dat weten we nog niet helemaal. qua drukkosten ligt dit heel wat lager zo

Sofie
1-7-2006
 Meld misbruik13-1-2006 12:47:07

Ik heb een offerte gekregen van de drukker voor 1.37 euro/kaartje (omslag inbegrepen). Het ging over een kaart van Buromac. Daarbovenop kwam er een vaste prijs van 95 euro bij voor de drukkosten ongeacht het aantal dat je nodig hebt. Ik weet wel nog niet of de kaartjes voor receptie/avondfeest bij inbegrepen zijn. Hiermee heb je toch een gedacht van een andere drukker.

Groetjes
Sofie
1/7/06

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik13-1-2006 13:53:32

Hallo Leen,

Voor het drukken betalen wij de volgende kosten :
één zijde : € 49
tweede zijde : € 25
Wij betalen 3 X € 49, éénmaal voor de faire-parts, éénmaal voor de receptiekaartjes en éénmaal voor de kaartjes van het avondfeest, als je bijvoorbeeld op de achterzijde van zo een kaartje de wegbeschrijving wil laten drukken, ben je nog eens € 25 kwijt. En dan natuurlijk nog de prijs van de kaarten maar dat heb je een beetje zelf in de hand of je dure of goedkopere kaarten neemt.

veel succes

ine

Els
1-4-2006
 Meld misbruik13-1-2006 17:42:50

Wij gaan gewoon naar een goed kopiecenter, ik vind het enorm veel geld voor al die dingen, dan heb ik liever iets anders extra dan zo'n dure uitnodiging!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...