Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oh nee :-(

6-5-2010 15:38:28
Lieve bruidjes,

Men vriend en ik zijn al een paar weken bezig met de voorbereidingen voor ons huwelijk.
Hij heeft mij geen aanzoek gedaan en voor mij hoeft dat niet echt!
Nu ben ik via via te weten gekomen dat hij me wel zal vragen.
En ik weet ook waar en wanneer!!
Wat moet ik nu doen???
Verrast zijn of hem vertellen wat ik weet??? Help me aub!!

Cindy
21-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1279

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik6-5-2010 15:54:22

oei, dat is wel een lastige zaak...
Hoe ben je het te weten gekomen? Wel niet leuk als iemand zijn mond voorbij praat natuurlijk, zowel voor u als voor hem niet leuk.

Goh ik weet het niet goed wat je zou moeten doen. Ikzelf heb ook altijd een vermoeden gehad van wanneer hij het ging vragen maar was niet echt zeker. Ik heb er niets van gezegd op moment zelf. Daarna heb ik wel al lachend vertel dat ik iets in de gaten had omdat hij zenuwachtig aan het doen had geweest EN (en vooral dat) dat ik iets in zijn zak van vest had zien uitsteken terwijl hij nooit iets in zijn zak van vest steekt...
Dus in begin van avond was ik curieus wat er ging komen, maar hij heeft dan nog zo lang gewacht (tot we terug thuis waren van restaurant) dat het uit mijn gedachten is gegaan en zo was ik dan toch nog wat "verrasd"

Vind het wel erg dat hij moeite heeft gedaan voor jou en dat je het daarvoor zou zeggen.. niet? goh, zoals ik al zei, ik kan u geen echt juist antwoord geven op uw vraag...

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik6-5-2010 15:55:16

Oh das echt een moeilijke! Wel erg dat mensen je verklappen dat je vriend je zal ten huwelijk vragen! Ik zou het hem eerlijk gezegd wel zeggen, zo geef je hem de kans om nog snel iets anders voor te bereiden. Ikzelf heb ook geen aanzoek gekregen, maar hij plant er wel eentje, ik weet enkel niet wat, hoe of wanneer. Zo erg vind ik dat allemaal niet. Wel leuk als je weet dat hij je gaat vragen, maar je hebt geen idee hoe hij het gaat doen, dit zorgt bij ons voor leuke situaties. Hij ging bijvoorbeeld een paar weekends geleden ineens naast mij knielen en hij nam mijn hand vast, ik direct van ja ja dit is het moment en dan zei hij doodleuk sorry ik had effe een kramp in mijn knie! We moesten er beide wel om lachen dus das eens zo leuk!

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik6-5-2010 15:58:48

Ik snap dat dus eigenlijk niet hè. Niet op jou persoonlijk want ik heb al soortgelijke verhalen gelezen.
Je bent al enkele weken met de voorbereidingen bezig, je hebt al een datum etc.
En dan pas een aanzoek???
Is dat niet de omgekeerde wereld en wat heeft dat aanzoek eigenlijk nog voor nut???

Hier heb ik het ook verbrod. Mijn vriend wou me vragen, maar ik kwam te weten dat hij met iets bezig was. Ik dacht dat hij met iets anders bezig was dus uiteindelijk draaide het nog op serieuze ruzie uit. Toen heeft hij eruit gegooid wat hij van plan was...
Ben er een paar dagen niet goed van geweest, maar het resultaat blijft uiteindelijk hetzelfde.
Moest hij me achteraf alsnog gevraagd hebben, ik zou niet meer bijkomen denk ik

Maar bon, ieder is anders zeker?

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik6-5-2010 16:01:12

Hmm, da's wel vervelend natuurlijk.

Het is toch toevallig niet via deze website dat je dat te weten gekomen bent?
Want dit klinkt mij vrij bekend (zie onlangs een onderwerp).

Ikzelf ben al 1 jaar getrouwd voor de wet, hij had blijkbaar al een tijdje mijn verlovingsring (zo'n 3 maand) maar wachtte het goeie moment af.
Dan zijn we beginnen bouwen en toen bleek het beter dat we zouden getrouwd zijn.

Omdat hij het toch al van plan was te vragen is dit dan heel vlug gegaan en is hij wel vlug op zijn knieën gegaan, dus ja ik wist ook al dat een aanzoek er aan kwam.

Ik zou het eerlijk zeggen tegen hem dat je via via dat te weten gekomen bent.
Ooit zal het je toch van het hart moeten.

Misschien vindt hij inderdaad nog een originelere manier om je te vragen en ben je des te verrast.

Succes!

Groetjes
Valerie

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik6-5-2010 16:29:31

Hallo,

Ik zou het ook niet kunnen zwijgen vroeg of laat zal hij er toch achter komen eh.
Beter nu zeggen dan kan hij je mss toch nog verrassen!

Gwen

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik6-5-2010 16:56:29

Hey

Wij waren op reis en toen ik wat kleren al naar de kamer bracht voelde ik iets hard in zijn short zitten, nam het eruit en jaja, een doosje met een ring. Heb het vlug weggestopt en niet meer aan proberen te denken. Op het moment zelf was hij wat zenuwachtig en toen wist ik dat het ging gebeuren. Ik had dus ook al een vermoeden maar dan de weeg zelf pas en ik had geen flauw idee wanneer hij het op reis ging vragen.

Ik zou het niet zeggen. Een klein geheimpje voor jezelf (en voor ons ;) ). Anders zal hij wel wat ontgoocheld zijn en moet hij helemaal iets nieuws beginnen. Dat je weet wanneer is wel iets lastiger maar probeer het te vergeten en vooral: be surprised ;)

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik6-5-2010 16:56:32

Hey

Wij waren op reis en toen ik wat kleren al naar de kamer bracht voelde ik iets hard in zijn short zitten, nam het eruit en jaja, een doosje met een ring. Heb het vlug weggestopt en niet meer aan proberen te denken. Op het moment zelf was hij wat zenuwachtig en toen wist ik dat het ging gebeuren. Ik had dus ook al een vermoeden maar dan de weeg zelf pas en ik had geen flauw idee wanneer hij het op reis ging vragen.

Ik zou het niet zeggen. Een klein geheimpje voor jezelf (en voor ons ;) ). Anders zal hij wel wat ontgoocheld zijn en moet hij helemaal iets nieuws beginnen. Dat je weet wanneer is wel iets lastiger maar probeer het te vergeten en vooral: be surprised ;)

Groetjes, Laura

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik6-5-2010 18:04:10

@ Valerie: gaat hier inderdaad om dezelfde personen

Cindy
21-10-2011
 Meld misbruik6-5-2010 18:13:15

@ Mila, wat bedoel je daarmee?

Iedereen bedankt voor de info!
Aangezien mijn vriend niet van het romantische type is en normaal gezien mij zelfs niet wou vragen, zal ik gewoon doen alsof ik verrast ben.
Ook al is dat heel moeilijk, maar ik ben eigenlijk al heel content dat hij het wil doen!
En hou hij het zal vragen, blijft wel nog een verrasing hè! Mss dat ik daar wel enorm van zal schrikken! Kben gewoon al supercontent dat hij mij toch nog zal vragen!

Bedankt om me te helpen!

Grtjs Cindy

P.s. Zondagavond zal ik dus verloofd zijn ;-)

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik6-5-2010 18:53:42

Hahaha, dat is echt wel straf

http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=250488&subject=Aanzoek

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik6-5-2010 19:38:32

Hey,

Had het ook al door dat het over dezelfde personen ging van het Aanzoek en nu Oh nee.

Ik zou het hem toch eerlijk vertellen zenne. Misschien kan hij toch op het nippertje iets anders verzinnen.

Stel nu dat hij ook te weten gekomen is dat jij het weet en nu zondag niet vraagt dan ben je misschien teleurgesteld.

Volgens mij kan je de reactie dat je echt verrast bent niet naspelen. Het gaat geen natuurlijke reactie meer zijn.

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik6-5-2010 22:30:43

Straks leest hij dat hier zo allemaal en weet hij idd dat je al een vermoeden hebt.

Je moet wel opletten dat het zo niet helemaal om zeep is :-)

Moeilijk en speciaal geval :-) Wel grappig.

Groetjes!

Claudia
18-9-2010
 Meld misbruik7-5-2010 9:22:03

Hey

Ik wist ook waar en wanneer toen hij me vroeg maar ik heb tegenover hem altijd gedaan alsof ik van niks wist... Anders is de lol er voor hem ook vanaf denk ik... Ik zou dus gewoon zwijgen. Ik heb achteraf wel verteld dat ik het eigenlijk al wist...

Groetjes

anita
21-4-2011
 Meld misbruik7-5-2010 15:24:18

ik wist het ook ongeveer want ik mocht in eens niet thuis komen. en door andere omstandigheden wist ik het wel al ongeveer. maar niet hoe precies daardoor was ik ondanks dat ik al veel wist enorm verast. had dit namelijk nooit verwacht! ik dnek dat alleen jij kan inschatten wat je er mee moet! het is ook iets waar jij (en hij) met veel plezier en gevoel op terug kijkt. ik in ieder geval wel!!!!!

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik7-5-2010 16:19:43

Moest ik jou zijn zou ik je post hier deleten :-) Anders weet hij misschien ook dat je het weet :-D

Groetjes,
Dorien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...