Nu Online
Momenteel zijn er 810 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenfeestje

6-5-2010 21:58:12
Dag medebruidjes,

Over 21 dagen stappen mn schatje en ik in het huwelijksbootje!!!
Komende zaterdag gaan onze vrijgezellenfeestjes door! Ik kijk er enorm naar uit en weet totaal niet wat me te wachten staat... heel spannend allemaal! Het is geweldig om zelf niks te hoeven regelen voor deze dag, maar ook wel een beetje vreemd... Daarom mijn vraagje: doen jullie iets terug voor je vriendinnen die het vrijgezellenfeest organiseren?(herinnering aan die dag, een kleinigheidje,...) Ik zou dit graag doen, maar weet niet of dit wel/ niet gedaan wordt.

Vele groetjes!!!

marleen
28-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 999

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik6-5-2010 22:55:18

Goh ik denk niet dat ik iets ga doen voor de meiden, bij ons is dat niet de gewoonte
Groetjes

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik7-5-2010 6:37:51

Ik doe ook niets denk ik, wordt bij ons ook niet gedaan.
Spijtig genoeg weet ik niet wanneer mijn vrijgezellen is, ze willen niks lossen.
Mijn vriend weet het, maar als den dag daar is, komen ze me 'kidnappen'.
Spannend!
Ik ken de dag van de vrijgezellen van mijn vriend, maar hij mag er ook niks van weten.
Ik ben benieuwd!

heidi

Meld misbruik7-5-2010 9:41:38

wij zijn s'avonds met de mannen samengekomen en uitgeweest, wij hebben toen alle drank betaald

joke
1-8-2009
 Meld misbruik7-5-2010 13:12:22

hey,
het is niet de gewoonte dat de bruid iets doet voor haar genodigden op het vrijgezellenfeest, maar na de laatste vrijgezellen zat er een plezante foto van mezelf en de to-be-bruid met een ludiek persoonlijk tekstje in de brievenbus en dat was toch wel heel plezant.
grtj!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...