Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeen kleine trouwerij

7-5-2010 15:15:24
hallo,

Mijn vriend en ik willen graag trouwen en misschien al wel volgend jaar dat hangt er van af wat we willen met de speciale dag. Wij hebben geen grote vriendenkring en zagen een grootfeest dus niet zitten nu willen we met de familie iets leuks doen. het gaat dan om ongeveer 15 mensen. wie heeft er leuke ideeen om de dag in te vullen. het liefste in de buurt van noord-holland.
bednakt!
groetjes anita

anita
21-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1190

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik7-5-2010 15:37:31

Dag Anita,

Wij houden het ook klein. In totaal gaan we maar met 10 personen zijn.
Zo ziet onze dag er uit:

12.30u samenkomst van de genodigden bij ons thuis
14.00u wettelijk huwelijk
14.30u groepsfoto's op locatie
15.15u vertrek naar locatie voor onze foto's
19.00u aankomst restaurant
?u nog ergens iets gaan drinken.

Wij gaan er vooral ONZE dag van maken.

Groetjes,
Kathleen

anita
21-4-2011
 Meld misbruik7-5-2010 15:50:26

klnkt goed en het is ook bijna zover!!!! spannend.Ben erg benieuwd hoe et jullie na afloop is bevallen! wij zijn nog aan het kijken naar een activiteit om de dag nog iets meer te geven. bij ons in de omgeving rijdt een ouderwetse stoomtrein. misschien wel daar een ritje mee. maar niks staat nog vast bij ons zelfs de datum niet! laat me weten hoe jullie dag was!!!!!
HEEEEEEEEL veel plezier en geluk op JULLIE dag!
groetjes,
Anita

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik7-5-2010 16:10:45

Wij gaan alleen met naaste familie (15 man) naar stadhuis, de rest is uitgenodigd op de fuif 's avonds.
Wij gaan na het wettelijk huwelijk om 11u brunchen, daarna op fotosessie.
Misschien dat je zoiets kan combineren met nog een andere activiteit daarna?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...