Terug naar overzicht
Hallo,waarom wijzen je de deur als je een bruidswinkel binnenstapt?Het is nu inderdaad nog wat vroeg om je kleed te zoeken. Ik haalde mijn inspiratie vooral uit tijdschriften zoals Loving You en Bruid en Bruidegom, ze verkopen die in de krantenwinkel.Maar als je de kleedjes past, blijkt dat soms nog heel anders uit te vallen hoor. Maak je maar geen zorgen, je vindt je stijl wel!
Ook ik trouw op 9-7-2005 en weet ook absoluut niet wat ik wil aandoen. Ik heb nog niets naar mijn smaak gezien. Maar ik troost me met de gedachte dat als het tijd wordt een jurk te gaan zoeken, ik ze wel zal vinden. Een jurk kan er in een boekje zo mooi uitzien, maar je moet het uiteindelijk toch op je eigen lichaam zien. Ik weet zeker dat je iets naar je zin gaat vinden.
haai!!!De reden waarom ze je misschien een beetje raar bekijken is omdat de collectie die wij zullen dragen pas uitkomt in november 2004... wij trouwen 25/06/2005 Maar ze moeten wel beleefd blijven hé anders zeker ni terug gaan!!! blijven dromen en dan komt het wel goed zenne!Groetejs Laila
je kan ook alvast op internet beginnen zoeken... vele merken hebben wel een site... ik deed zo ook inspiratie op want ik ben een moeilijke beslisser en zag het niet zitten om 20 winkels te doen eer ik mijn goesting zou vinden... Uiteindelijk heb ik op internet half uitgekozen en dan een winkel gezocht waar ze dit verkochten.. en in 45 minuten was het geregeld... h
hallo.. je kan alvast op internet beginnen zoeken, heb ik ook gedaan. ik vond dan wel wat ik wou en zocht een winkel waar dat werd verkocht.. in 45 minuten was alles geregeld.. ben ik blij want als eeuwige twijfelaar was ik bang om 20 winkels te moeten doen, dat zag ik echt niet zitten, vele merken hebben een eigen site.. die van mij is een rembo... op de site www.rembo.de groetjes,Emmely
sorry, mijn eerste berichtje hieronder was plots weg en nu zie ik het hier toch half staan... 't was niet de bedoeling!groetjes,
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be