Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen klaar!

7-5-2010 18:55:37
Hallo allemaal,

vandaag ben ik onze uitnodigingen gaan halen. Weer zo'n stap waarmee het allemaal zo dicht begint te komen, ineens staat je naam op een kaart gedrukt!!! Wij zijn er vroeg bij, maar het is blijkbaar wel de moeite om ze op tijd te hebben!
5 weken geleden hadden ze de eerste druk doorgemaild, na een paar kleine aanpassingen had ik mijn akkoord gegeven en gevraagd of ze er 120 konden drukken ipv 110. In het begin van de week zei ik nog tegen mijn vriend dat het toch lang begon te duren eer ze iets lieten weten, op mijn mails reageerden ze ook al niet. Dus is hij maar eens binnen gesprongen om eens te gaan horen. Vertellen ze hem doodleuk dat ze nog niet af zijn en dat ze "op hun gemakje gaan verder doen". Toen mijn vriend dat zei, sprong ik bijna uit mijn vel! Ik was liever zelf binnen geweest en dan had ik wel gezegd dat ik op mijn gemakje dan wel zou betalen.... De dag erna krijg ik ineens telefoon, dat ze die dag nog gedrukt worden en ze morgen mag komen halen.
Dus vandaag ga ik langs en alles is in orde. Behalve... dat het er maar 110 zijn. Met andere woorden, volgens mij hebben ze mijn mail met mijn akkoord en vraag voor 10 stuks extra nooit gelezen, waren ze er nog niet aan begonnen en zijn ze ineens in actie geschoten nadat mijn vriend was langs geweest.
We moeten ze ook nog zelf ineen steken. Ergens had ik het wel verwacht, maar ze hadden misschien toch iets mogen zeggen daarover. Mijn vriend was een beetje slecht gezind hierover, ik zie er de mop nog wel van in. Ik ben gewoon blij dat we ze hebben en dat ik nog genoeg tijd heb om 110 lintjes te knopen en het dubbel aantal kaartjes eraan vast te rijgen!
Groetjes,
Caroline

Caroline
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 598

angela
2-10-2010
 Meld misbruik8-5-2010 9:43:44

fiogf49gjkf0d
DIE VAN ONS WORDEN OP 17 MAART THUIS GELEVERD. WIJ TROUWEN PAS OP 2 OKTOBER . DUS ZIJN ER OOK HEEL VROEG BIJ. LIEVER TE VROEG DAN TE LAAT HE.

GROETJES ANGELA

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik8-5-2010 11:36:33

fiogf49gjkf0d
hey hey,

bij mij ook dus 4 september !
Gisteren hebben we onze proefdruk gekregen. Ook al akkoord gegeven om ze te laten drukken. Prachtig hé de namen op jullie kaartje! vind ik echt spannend!
wij zijn er ook vroeg aan begonnen, doordat we zelf onze avondkaartjes maken. zo zie je als je vroeg besteld ben je zeker op tijd voor eventuele foutjes. wij hebben er nadien via telefoon meer besteld, hopelijk komen ze er sowieso al bij. We zien wel :)
groetjes sharon

Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik9-5-2010 14:12:03

fiogf49gjkf0d
Hey,

je ben niet de enige die er vroeg bij is :-)
Ik heb maandag ons akkoord gegeven van de proefdruk en we zouden ze normaal volgende week al moeten hebben.
De reden is dat mijn familie in noord limburg woon (zelf woon ik in vl brabant) en wil ze dus allemaal zelf afgeven. Daar kruipt natuurlijk ook wat tijd in hé.

En zoals hierboven al vermeld, beter te vroeg dan te laat :-)

elien
15-10-2010
 Meld misbruik16-5-2010 18:57:00

fiogf49gjkf0d
Wij hebben net het kaartje gekozen en moeten nu beslissen wat we er op gaan zetten en hoeveel we er nodig hebben. Het komt stilletjes aan dichterbij ( 15/10 ) en het is heel leuk om alles in orde te zien komen. Hebben jullie ook al zenuwen? Ik moest gisteren naar een bruiloft en zag ons daar al staan

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info