Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dDIE VAN ONS WORDEN OP 17 MAART THUIS GELEVERD. WIJ TROUWEN PAS OP 2 OKTOBER . DUS ZIJN ER OOK HEEL VROEG BIJ. LIEVER TE VROEG DAN TE LAAT HE. GROETJES ANGELA
fiogf49gjkf0dhey hey, bij mij ook dus 4 september ! Gisteren hebben we onze proefdruk gekregen. Ook al akkoord gegeven om ze te laten drukken. Prachtig hé de namen op jullie kaartje! vind ik echt spannend! wij zijn er ook vroeg aan begonnen, doordat we zelf onze avondkaartjes maken. zo zie je als je vroeg besteld ben je zeker op tijd voor eventuele foutjes. wij hebben er nadien via telefoon meer besteld, hopelijk komen ze er sowieso al bij. We zien wel :) groetjes sharon
fiogf49gjkf0dHey, je ben niet de enige die er vroeg bij is :-)Ik heb maandag ons akkoord gegeven van de proefdruk en we zouden ze normaal volgende week al moeten hebben.De reden is dat mijn familie in noord limburg woon (zelf woon ik in vl brabant) en wil ze dus allemaal zelf afgeven. Daar kruipt natuurlijk ook wat tijd in hé.En zoals hierboven al vermeld, beter te vroeg dan te laat :-)
fiogf49gjkf0dWij hebben net het kaartje gekozen en moeten nu beslissen wat we er op gaan zetten en hoeveel we er nodig hebben. Het komt stilletjes aan dichterbij ( 15/10 ) en het is heel leuk om alles in orde te zien komen. Hebben jullie ook al zenuwen? Ik moest gisteren naar een bruiloft en zag ons daar al staan