TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
4-9-2010
|
7-5-2010 19:03:20
Hey,
ik heb de mijne bij Maxim's in Aarschot gekocht. Mijn kleed komt ook van daar. Het zijn champagne-kleurige schoentjes van Linea Raffaelli. Volgens mij is er in Mechelen ook een filiaal van Maxim's.
Over Van Loock heb ik ook al goeie dingen gehoord.
Groetjes,
Caroline
|
|
Nathalie
4-9-2010
|
7-5-2010 19:29:48
Dag Laura,
Ik ben bij Van Loock in Zandhoven geweest.
Als je normale voeten hebt, zal je daar zeker keus genoeg hebben!
Ze hebben daar één collectie bruidsschoenen, maar dan wel de volledig collectie.
Ikzelf heb enorm smalle voeten voor mijn schoenmaat, en wou geen te fijne of te hoge hak.
Uiteindelijk had ik maar één paar dat goed zat aan mijn voeten, of waar ik deftig op kon lopen, maar ik vond ze wel enorm mooi! Dus deze schoenen zijn het dan ook geworden. (met een zooltje erin om mijn voeten hoger te laten komen en het riempje mooi aanpast)
Alvast veel succes! Ze hebben mij daar wel heel goed geholpen.
Groetjes,
Nathalie
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
7-5-2010 19:50:43
fiogf49gjkf0d Van Loock is idd grote winkel, ben er ook gaan zien maar niets gevonden. Als je echte trouwschoenen wilt kan je misschien eens zien in een bruidswinkel maar als je op zoek bent naar een gewone witte pump ofzo kan je in andere schoenwinkels ook wel iets vinden. Groetjes
|
|
Mila
5-6-2010
|
7-5-2010 19:52:54
fiogf49gjkf0d Gabrielli Roeselare. Ik heb ze zelfs nu aan :-)
|
|
Eva
10-7-2010
|
7-5-2010 20:53:01
fiogf49gjkf0d de mijne komen ook van bij Gabrielli in roeselare
is op zich een kleine winkel, zeker vergeleken met Van Loock, maar ze hebben een héél groot aanbod
|
|
Kelly
4-6-2011
|
7-5-2010 21:35:57
fiogf49gjkf0d Zelf nog niet geweest. Maar op site te zien: hemel op aarde voor ne schoenfreak zoals ik!!!
http://www.bruidsschoenen.nl/
Iemand heeft deze site hier op forum eens gepost en alle interessante linken, mail ik naar mezelf door, zo hou ik in een apart mapje in outlook alle trouwinfo bij elkaar..
|
|
Kelly
4-6-2011
|
7-5-2010 21:35:59
fiogf49gjkf0d Zelf nog niet geweest. Maar op site te zien: hemel op aarde voor ne schoenfreak zoals ik!!!
http://www.bruidsschoenen.nl/
Iemand heeft deze site hier op forum eens gepost en alle interessante linken, mail ik naar mezelf door, zo hou ik in een apart mapje in outlook alle trouwinfo bij elkaar..
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
8-5-2010 2:25:20
fiogf49gjkf0d de onze komen van Tsjari in Breda, wat verder maar ze hebben er enorm veel keuze en je kan je schoenen vaak laten kleuren (afhankelijk van merk) , ook achteraf nog eens, ook grote maten en enorm behulpzame mevrouw daar! Zeker de moeite waard!
Over Van Look is hier ook al heel wat geschreven, zowel positief als negatief dus best mss eens zoeken...
Succes!
|
|
Wendy
7-8-2010
|
8-5-2010 12:24:23
fiogf49gjkf0d De mijne komen ook van bij Tsjari in Breda. Het was een lange trip vanuit Limburg maar ik ben zóóóóó blij dat ik daar naartoe gereden ben!! Ik heb hele moeilijke voeten (of ik ben gewoon een moeilijke ) maar de eerste schoen die ik daar voorgesteld kreeg, was meteen DE schoen voor mijn voet! Ze zijn daar heel behulpzaam en de service verloopt perfect (mijn schoenen moesten besteld worden en werden opgestuurd perfect binnen de afgesproken termijn). Ik werd geholpen door de man en ook hij was de perfecte verkoper!! Zeker de moeite waard!
|
|
vanessa
17-9-2010
|
8-5-2010 16:39:15
fiogf49gjkf0d Ik ben in veel winkels geweest, ook waar ik mijn trouwkleed besteld heb en ik vond geen naar mijn goesting. Uiteindelijk ben ik ook naar Van Loock geweest en ik heb er gevonden. Ze hebben daar heel veel keuze en ik heb dan nog grote voeten (41 - 42) en ik ben 1.80 m dus ik kon geen heel hoge hak nemen want mijn ventje is 'maar' 1.76m.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|