Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dheykes Wij hebben met onze trouw ook gewerkt met paard en koets. Wij zijn naar Luc Cloet geweest kanten Lichtervelde. Ik denk dat die rond de 350 vraagt. Als je zijn telefoonnummer wilt moet je maar een email sturen: Petroeska_80@hotmail.com
fiogf49gjkf0dHey Ingeborg, Wij trouwen met een paardentram (zelfde principe maar getrokken door 4 paarden en er kan wat meer volk in). Het kost ons 400 euro voor 3 uur, dus we gaan ermee van bij mij thuis naar de kerk, van de kerk naar de lunch en we zullen er wel wat foto's mee nemen ook. We hebben ze gehuurd bij ceremonien Horemans in Putte bij Mechelen. Ik vermoed dat als je eens googled je er wel vindt korter in jouw buurt ook. Ik vind het in elk geval een superleuk iets, heb vroeger altijd paardgereden en ben eigenlijk nog altijd een beetje een paardengek... Groetjes Sabine
fiogf49gjkf0dmaar als jullie allen naar de feestzaal gaan in die huifkar, hoe geraken de mensen dan terug thuis?
fiogf49gjkf0dWij gaan met de suite in de paardentram naar de lunch, de rest van de familie zit daar uiteraard niet bij. In de tram kan ong. 25 personen maar op het middageten zullen ong. 60 genodigden zijn. We trouwen in Mechelen voor de kerk omdat ik afkomstig ben van Mechelen maar m'n verloofd is van Aalter en heeft een grote familie. Onze misviering is gedaan rond 12h15 en Mechelen/Aalter is een uurtje rijden dus hebben we ervoor gekozen om iedereen die de moeite doet om zo ver te komen, toch iets van middageten te geven....
fiogf49gjkf0dHey, Wij willen ook gebruik maken van een paardentram. We zijn volop aant rondzien. De hele groep (behalve mijn mama en ik) zullen samenkomen op de plaats waar we 's middags lunchen. De auto's blijven dan daar staan en ze komen mij en mijn mama bij ons thuis met de paardentram oppikken. Na gemeentehuis en kerk rijden wij dan terug naar de vertrekplaats. Daar zullen nog een aantal foto's genomen worden met de paardentram. Voor naar de feestzaal voor 's avonds te rijden zal iedereen met eigen vervoer verder gaan. Ik vond als paardengek toch ook dat dit niet op onzen trouw kon ontbreken! Je moet enkel rekening houden dat alle locaties niet te ver uiteen liggen. groetjes Wendy
fiogf49gjkf0dWij trouwden ook met een huifkar! Superleuk!!! En een echt rustgevend gevoel! Onze huifkar kostte nog geen €250 voor een hele dag! (van 10u tot 17u). Wij hebben ze hier gehuurd: http://www.huifkartochtendenteugel.be/