Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dDe keuze ligt natuurlijk bij jullie zelf maar ik zou "Coninckxdonck" kiezen omdat je daar meteen ook een mooie locatie hebt voor een fotosessie in de loop van de dag. Ook een grote parking aan de zaal zelf en dit terwijl je in "Hof-ten-Bosse" de parking wat verderop nodig hebt.Daar zijn dan wel pendeldiensten voor maar je wagen staat op de parking van een bedrijf langs de grote weg.Er zijn wel een paar plaatsen aan de zaal die gebruikt worden voor de suite. De maaltijden kan ik niets op aanmerken in beide gevallen want die zijn zeer goed en de mensen zijn zeker heel gastvrij in de twee zalen maar vooral in "Coninckxdonck" is het buffet heel groot. Veel succes in de keuze.
fiogf49gjkf0dHartelijk dank voor de reactie, Bart! Wat je schrijft, is zeer waar. De reden waarom Hof ten Bosse op mijn lijstje staat, is een collega die me de zaal warm kon aanbevelen. Zij was er zeer enthousiast over. Kasteel Coninxdonck is prachtig, maar we kennen het alleen van het internet en vandaar mijn berichtje op dit forum... Zijn er nog mensen met tips/opmerkingen? Mercikes! Ellen
fiogf49gjkf0dOh ja, ik vraag me ook af in welke feestzaal er het meest ambiance is. Ik vind het dansfeest en de sfeer zeer belangrijk! Over Hof ten Bosse heb ik al gehoord dat ze met wat show werken (vuurwerk op bruidstaart, in de zaal flamberen, rook...). Je hoeft je niet te 'gêneren'. Hoe zit het met de sfeer in Coninxdonck? Hangt dit vooral af van de dj? Ik wil me graag op mijn gemak voelen en op de dag zelf wil ik nergens meer aan moeten denken... GroetjesEllen
fiogf49gjkf0dWij houden ons trouwfeest in hof ten bosse, we zijn er al eens naartoe geweest voor een huwelijk van vrienden en waren aangenaam verrast waardoor onze keuze wel vrij voor de handliggend was. + tis voor iedereen in de buurt. Qua parking is het aan hof ten bosse nu toch veranderd, er is een ruime parking achter. Pendelbusjes zijn niet meer nodig. En er is inderdaad wel show rond het dessertbuffet of bruidstaart. Ik denk dat je natuurlijk voor de sfeer en ambiance ook een beetje zelf moet zorgen, en zorgen dat je een goede dj hebt die de leuke nummers weet te draaien. Het andere kan ik niet aanbevelen, want ik ken het niet :) maar de keuze is vrij. Heel veel succes nog MVG Jennifer
fiogf49gjkf0dDag Jennifer Bedankt voor je reactie! Jij hebt ons over de streep getrokken.We gaan toch voor Hof ten Bosse. We gingen er deze middag lunchen voor moederdag en het was echt heel lekker! We mochten zelfs al wijn proeven voor ons feest zonder extra te betalen voor de moederdaglunch. Heel erg vriendelijke mensen! Mercikes! Groetjes Ellen
Ik zou ook voor Hof Ten Bosse gaan. Wij zijn zowel naar Hof Ten Bosse als naar Coninxdonck geweest maar vonden het onthaal en de zaal warmer bij Ten Bosse. Bij Conincdonck is het super als de receptie buiten is, maar Belgie is wisselvallig en de plaats voor de receptie binnen vonden we echt verschrikkelijk lelijk. Daarom hebben we Coninxdonck van ons lijstje geschrapt. Hof Ten Bosse staat trouwens bekent voor zen super dessertbuffet en show tijdens het eten, dus dat alleen brengt al sfeer hé. Uiteindelijk is het bij ons Kasteel Van Saffelaere geworden, maar Hof Ten Bosse heeft lang op nr 1 gestaan. Ik had ook al héél veel positieve dingen gelezen van Hof Ten Bosse, Coninxdonck ook, maar stonden wel wat meer negatieve dingen bij. Groetjes
Bedankt voor je mening, Evi!!