Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging huwelijkscadeau

9-5-2010 12:41:00
fiogf49gjkf0d
kan iemand me een voorbeeld van zijn of haar uitnodiging doorsturen waar je subtiel aan de genodigden vraagt om geld te storten of te geven? Wij verhuizen binnen een maand en al het nodige kopen we al zelf aan, vandaar dat ik niet te vinden ben voor een huwelijkslijst. bedankt!

marta
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1798

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik9-5-2010 12:53:24

fiogf49gjkf0d
Hey,

Wij wonen al 5jaar samen en hebben 2 kindjes, we kunnen dus niks bedenken dat we nog nodig zouden hebben. Planten overleven niet bij ons thuis en ik onderhoud ze ook superslecht dus habben we het volgende erop gezet:

'Twijel niet aan onze potten en pannen
en planten zijn al lang uit ons stekje verbannen
op deze dag hebben we slechts van 1 ding spijt
ons varkentje is zijn buikje kwijt!
Gevolgd door de rekeningnummer

x Kitty

Els
26-6-2010
 Meld misbruik9-5-2010 12:55:18

fiogf49gjkf0d
'Een huwelijkslijst vol met geschenken, kunnen we voor jullie niet bedenken
Bloemen zouden niet misstaan, maar verwelken als we op huwelijksreis gaan
Het enige wat ons hindert, is dat ons spaargeld is verminder
Dus als u ons iets zou willen schenken, gelieve dan aan een centje of aan
onze spaarrekening te denken'

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik9-5-2010 13:01:57

fiogf49gjkf0d
Gezien wij al voorzien zijn van alle spullen, liever iets om ons spaarvarken te vullen

marta
23-7-2011
 Meld misbruik9-5-2010 13:18:42

fiogf49gjkf0d
bedankt voor de originele gedichtjes! ik had er geen idee van dat je dat zo leuk kon formuleren!

lindsy
4-6-2010
 Meld misbruik9-5-2010 13:30:52

fiogf49gjkf0d
Wij hebben al veel potten en pannen, maar toch nog zoveel andere plannen. Vandaar deze cadeautip: (envelopke)

An
26-6-2010
 Meld misbruik9-5-2010 14:14:19

fiogf49gjkf0d
Bij ons staat er: wij hebben al alles en vinden dat fijn, alleen wordt ons kot een beetje te klein (met het achterliggende idee dat we over een dik jaar een huisje willen zoeken omdat het appartement te klein gaat worden, allé, 'k ben nog ni zwanger, maar 'k zou nu al ni weten waar 'k ne kleine moet leggen :-))

Els

Meld misbruik9-5-2010 15:24:56

fiogf49gjkf0d
Wij wilden geen gedichtjes op de kaart, dus wij hebben gewoon:

Waarmee jullie ons zeker kunnen plezieren: symbool envelopje en rekeningnummer

simpel en toch beleefd... :-)

angela
2-10-2010
 Meld misbruik9-5-2010 15:58:54

fiogf49gjkf0d
Ik heb ook gewoon gezet:

kadotip: en dan een envelopje en daarnaast ons rekeningnummer

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik9-5-2010 20:14:44

fiogf49gjkf0d
Net zoals Angela, ook gewoon cadeautip; enveloppe of rekeningnummer.
Naar mijn mening, hoe mooi je het ook formuleert of verdoezeld, aan het einde van de lijn vraag je gewoon geld.
Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen, heb ook eerst getwijfeld maar ons kaartje stond al zo vol vond ik :)

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 15:28:25

Wij wonen al 10j samen, hebben ondertussen 3 kids en zodoende staat er bij ons
'Ons huisje staat al helemaal vol, maar doe gerust ons spaarvarken een lol'

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik10-5-2010 17:57:12

Om een overaantal koffiezets en broodroosters te voorkomen,
investeren we jullie vrijblijvende bijdrage graag in het huisje van onze dromen

Staat er bij ons op

Het enveloppe-symbooltje hebben we achterwege gelaten nadat mijn schoonmoeder een grote doos enveloppen kreeg op haar feest

marta
23-7-2011
 Meld misbruik10-5-2010 19:40:29

heel hard bedankt voor alle tips! een enveloppe erbij lijkt mij inderdaad niet zo handig, waarschijnlijk storten de meesten tegenwoordig al

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik14-5-2010 16:03:41

Wij hebben: Wat het meest van pas zou komen? Een centje voor de huwelijksreis van onze dromen. Gevolgd door rekeningnr en envelopje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info