Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHey, Ik vraag dit al jaren aan mijn tandarts en het enige voorstel dat ik daar krijg zijn kronen! Kost pokkeveel geld en ge moet er direct een paar laten doen of je lijkt wel een konijn. Die bleachdingen raden zij ten volle af. De pasta's en paarse belichting staan nu in hun tandartsmagazines vollenbak te koop omdat men ervan af wilt. Tanden worden superbroos!! Dus is er niet echt eenb etaalbare oplossing. Ikzelf heb een spierwit kleed en nu vallen mijn rechte, maar GELE tanden nog eens te meer op :( x Kitty
fiogf49gjkf0dHallo, Wat wel help is een rose tot rode lippenstift, u tanden lijken dan veel witter en die scheve tanden vallen dan niet zo op. Ge moet maar eens proberen, trek ee nfoto van jezelf met en zonder lippenstift en kijk daarna het verschil !!! Groetjes,
fiogf49gjkf0dBeste Debra, Ik heb vrijdag een afspraak om mijn tanden te laten witten, mijn vriend is vorigeweek geweest en het was echt mooi. Mijn zus heeft dit 3 jaar geleden latendoen voor haar huwelijk en haar tanden zijn nog altijd mooi wit, je kan eens kijken op www.perfectsmile.nl de behandelingen beginnen al vanaf 95 euro. Veel succes Ellen
fiogf49gjkf0dIk ga een paar dagen van tevoren gewoon mijn tanden goed laten schoonmaken bij de tandarts, zij doet dat standaard bij mijn jaarlijkse controle, dus ik ga gewoon een paar maanden vroeger op controle. Dan zijn ze meteen al een stuk witter. Wat mss ook helpt is om vanaf nu een whitening tandpasta te gebruiken (ik heb signal white now, en die werkt bij mij wel) en elke dag met mondwater spoelen?Een gebitsverzorgende kauwgom kauwen, (whitening kauwgom) en geregeld poetsen. En anders laten bleken, maar dat heeft niet bij iedereen hetzelfde resultaat, en je tanden kunnen er brozer van worden. Vooral uitkijken met bepaalde voedingsstoffen (wijn, koffie, thee). Daar krijg je vlekken van op je tanden. Weet niet of je rookt, maar sigaretten helpen ook niet mee aan een mooi gebit. Veel succes iig!
fiogf49gjkf0dmijn tandarts raad het blachen van tanden echt af, hij vertelde me dat als ik men tanden wat witter wil laten lijken ik net zo goed een paar keer onder de zonnebank kan gaan, het is veel goedkoper, en niet schadelijk voor mijn tanden welliswaar. Want je tanden worden er heel broos van en het heeft nooit een blijvend effect. MVG Jennifer
Ik kocht onlangs theramed express white voor ongeveer 10 euro. Dat is een minitube tandpasta die je 10 dagen moet gebruiken 2x daags 3 minuten. Dus gewoon je tanden mee poetsen. Ik zie echt een groot verschil, ben blij dat ik mijn tanden niet heb laten bleachen, want was dat ook eerst van plan. Ik koop nog een tube voor de twee weken voor onze trouw te gebruiken om het mss nog wat witter te krijgen en ga ook onder de zonnebank gaan, dan lijken je tanden nog witter. Voor geen geld vergeleken met die agressieve kuren én ik heb geen schrik dat mijn tanden eraan kapot gaan. Zeker eens proberen!
bedankt voor jullie reacties, ik ga eens langsgaan bij mijn tandarts en zien wat hij zegt...