Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beschaamd om te lachen... :-(

9-5-2010 16:46:55
fiogf49gjkf0d
Hallo bruidjes,

Ik heb een beetje 'angst' voor mijn trouwfoto's.
Ik heb niet de mooiste rij tanden en als ik zo naar andere koppels hun foto's kijk - ook die op internet- dan
hebben zij altijd zo'n mooi gebit dat ook nog eens mooi wit is ...
Nu was mijn vraag of jullie een goede manier kennen om mijn tandjes tegen 7 augustus wat witter te krijgen?
Heb er al aan gedacht om ze te laten 'kuisen' bij de tandarts, heeft iemand daar ervaring mee?
Ik rook niet, drink geen wijn noch alcohol, dus dat kan ik niet minderen

Alvast bedankt voor jullie tips !!

Debra
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 667

kitty
11-9-2010
 Meld misbruik9-5-2010 19:03:48

fiogf49gjkf0d
Hey,

Ik vraag dit al jaren aan mijn tandarts en het enige voorstel dat ik daar krijg zijn kronen! Kost pokkeveel geld en ge moet er direct een paar laten doen of je lijkt wel een konijn. Die bleachdingen raden zij ten volle af. De pasta's en paarse belichting staan nu in hun tandartsmagazines vollenbak te koop omdat men ervan af wilt. Tanden worden superbroos!!

Dus is er niet echt eenb etaalbare oplossing. Ikzelf heb een spierwit kleed en nu vallen mijn rechte, maar GELE tanden nog eens te meer op :(

x Kitty

Sofie
28-5-2010
 Meld misbruik9-5-2010 20:45:29

fiogf49gjkf0d
Hallo,

Wat wel help is een rose tot rode lippenstift, u tanden lijken dan veel witter en die scheve tanden vallen dan niet zo op.

Ge moet maar eens proberen, trek ee nfoto van jezelf met en zonder lippenstift en kijk daarna het verschil !!!

Groetjes,

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik9-5-2010 21:04:30

fiogf49gjkf0d
Beste Debra,

Ik heb vrijdag een afspraak om mijn tanden te laten witten, mijn vriend is vorige
week geweest en het was echt mooi. Mijn zus heeft dit 3 jaar geleden laten
doen voor haar huwelijk en haar tanden zijn nog altijd mooi wit, je kan eens kijken op www.perfectsmile.nl de behandelingen beginnen al vanaf 95 euro.

Veel succes Ellen

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik9-5-2010 21:43:54

fiogf49gjkf0d
Ik ga een paar dagen van tevoren gewoon mijn tanden goed laten schoonmaken bij de tandarts, zij doet dat standaard bij mijn jaarlijkse controle, dus ik ga gewoon een paar maanden vroeger op controle. Dan zijn ze meteen al een stuk witter.
Wat mss ook helpt is om vanaf nu een whitening tandpasta te gebruiken (ik heb signal white now, en die werkt bij mij wel) en elke dag met mondwater spoelen?
Een gebitsverzorgende kauwgom kauwen, (whitening kauwgom) en geregeld poetsen.
En anders laten bleken, maar dat heeft niet bij iedereen hetzelfde resultaat, en je tanden kunnen er brozer van worden.
Vooral uitkijken met bepaalde voedingsstoffen (wijn, koffie, thee). Daar krijg je vlekken van op je tanden. Weet niet of je rookt, maar sigaretten helpen ook niet mee aan een mooi gebit.
Veel succes iig!

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 1:53:48

fiogf49gjkf0d
mijn tandarts raad het blachen van tanden echt af,
hij vertelde me dat als ik men tanden wat witter wil laten lijken ik net zo goed een paar keer onder de zonnebank kan gaan, het is veel goedkoper, en niet schadelijk voor mijn tanden welliswaar. Want je tanden worden er heel broos van en het heeft nooit een blijvend effect.
MVG
Jennifer

Annelies
7-8-2011
 Meld misbruik10-5-2010 14:11:03

Ik kocht onlangs theramed express white voor ongeveer 10 euro. Dat is een minitube tandpasta die je 10 dagen moet gebruiken 2x daags 3 minuten. Dus gewoon je tanden mee poetsen. Ik zie echt een groot verschil, ben blij dat ik mijn tanden niet heb laten bleachen, want was dat ook eerst van plan. Ik koop nog een tube voor de twee weken voor onze trouw te gebruiken om het mss nog wat witter te krijgen en ga ook onder de zonnebank gaan, dan lijken je tanden nog witter. Voor geen geld vergeleken met die agressieve kuren én ik heb geen schrik dat mijn tanden eraan kapot gaan. Zeker eens proberen!

Debra
7-8-2010
 Meld misbruik10-5-2010 17:02:38

bedankt voor jullie reacties, ik ga eens langsgaan bij mijn tandarts en zien wat hij zegt...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...