TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
1-3-2009
|
9-5-2010 17:14:53
fiogf49gjkf0d Oh, zo jammer.
Heb je nog een reactie gehad van hem? Misschien is je pakket onderweg verloren gegaan, of ligt het bij de douane?
|
|
Edel
7-8-2010
|
9-5-2010 17:21:19
fiogf49gjkf0d Hey, Amaai dat is erg! En geeft de man zelf geen reactie? Groetjes, Edel
|
|
Debra
7-8-2010
|
9-5-2010 17:35:34
fiogf49gjkf0d Ik heb die man al bijna elke dag gemaild en krijg geen antwoord meer... Heb ondertussen een andere jurk gevonden, want denk niet dat ik ze nog zal krijgen :-(
|
|
Hase
1-1-2016
|
9-5-2010 20:47:35
fiogf49gjkf0d Gaat het om de persoon met superflysky@hotmail.com als MSN-adres?
De kans is heel groot dat je pakket bij de douane ligt in België. Heb je het trackingnummer van je pakket gevraagd? Dan kun je dit makkelijk nagaan. Bij de douane geven ze een pakket pas vrij als ze de factuur hebben (om op basis daarvan kosten te berekenen) en als die in't Chinees is dan kunnen ze die soms niet lezen ...
Lees dit even na, http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/697873-voorwerp-bij-douane.html en volg de link in de post van TooTall. De telefoonnummers daar kun je bellen om de douane te bereiken. Op basis daarvan kun je hen dan je betalingsbewijs van ebay/paypall doormailen.
Op die manier kan het zeker nog goedkomen, het enige wat je dus nodig hebt is dat trackingnummer.
|
|
Hase
1-1-2016
|
9-5-2010 20:47:39
fiogf49gjkf0d Gaat het om de persoon met superflysky@hotmail.com als MSN-adres?
De kans is heel groot dat je pakket bij de douane ligt in België. Heb je het trackingnummer van je pakket gevraagd? Dan kun je dit makkelijk nagaan. Bij de douane geven ze een pakket pas vrij als ze de factuur hebben (om op basis daarvan kosten te berekenen) en als die in't Chinees is dan kunnen ze die soms niet lezen ...
Lees dit even na, http://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/697873-voorwerp-bij-douane.html en volg de link in de post van TooTall. De telefoonnummers daar kun je bellen om de douane te bereiken. Op basis daarvan kun je hen dan je betalingsbewijs van ebay/paypall doormailen.
Op die manier kan het zeker nog goedkomen, het enige wat je dus nodig hebt is dat trackingnummer.
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
9-5-2010 21:01:55
fiogf49gjkf0d Die feedback stelt niets voor, als je zelf vijf e-mailadressen aanmaakt, en dan ook vijf aparte accounts op e-bay, kan je op je eigen dingetjes 4 KEI-positieve dingen gaan schrijven over die persoon... Dus sowieso mag je dat soort dingen niet vertrouwen.
Ik heb kledij voor bruidskindjes en allerlei leuke weddingaccessoires besteld via Lightinthebox.com , zag er wel betrouwbaar uit. Oké, de kwaliteit moet ik nog zien, maar kreeg mailtje dat het opgepikt is door DHL en nu kan ik met zo'n tracking number volgen waar m'n pakje zit. In loop van de komende week nu, krijg ik het. Erg spannend! Duurde ook wel alles tesamen een dikke maand en twee weken, maar hopelijk is de kwaliteit niet al te beroerd, zal geen topluxe zijn, maar daar kan je veelal zelf nog wat klein beetje retouchewerk doen. Door alle artikelen heb ik er mijn verzendingskosten dik uitgehaald en nog steeds veel profijt als ik vergelijk met wat ik er hier in België/Nederland voor betaal.
Op die site hebben ze dus ook alle soorten trouwjurken, maar moet dus dikke maand rekenen, en je hebt nu al iets anders.
Jammer om te horen meid, hopelijk bezorgt het niet al te veel overlast financieel!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|