Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oldtimer te huur gezocht

9-5-2010 17:02:38
fiogf49gjkf0d
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een Oldtimer voor onze trouw.
Liefst een Mustang,Corvette, Jaguar,...
We kunnen al gebruik maken van een Mazda Z3, maar ik weet dat het een fantastische verrassing zou zijn voor David moest ik een oldtimer kunnen regelen, uiteraard zonder zijn medeweten.
Ik zou deze dan op onze oprit zetten en wil er dan naar het stadhuis en de feestzaal rijden.
Ook zou het héél leuk zijn als we hem kunnen gebruiken voor onze foto's !!!!
Ik ben zeker dat dit echt een grote wens is van David om daarin rond te rijden met zijn kersvers vrouwtje ;-)
Nu was dus mijn vraag : Ken jij iemand die een Oldtimer ter beschikking kan stellen op zaterdag 7 augustus? Liefst tegen een kleine vergoeding...

Groetjes,
Debra

Debra
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 426

sarah
12-6-2010
 Meld misbruik9-5-2010 19:58:01

fiogf49gjkf0d
Hi Debra,

wij zitten zelf ook met een vervoer-probleem.
We hadden een auto maar dit kan wegens omstandigheden niet doorgaan.
Dus wij zijn ook op zoek naar een oldtimer en dit voor binnen een maand!
Nu zijn we wat aan het kijken op tweedehandssites, daar staan heel wat ceremoniewagens te huur voor één dag!

Wij hopen daaruit iets te vinden...

groetjes en succes!

Sarah

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik10-5-2010 17:50:32

Als het kan helpen, kijk eens op www.oldtimerhotel.be

Dit is mijn vader en hij heeft heel wat contacten in deze sector (uiteraard) dus als hij op één of andere manier kan helpen zal hij dat zeker doen.
Bel hem gerust op!

Reinhilda

Meld misbruik11-5-2010 19:40:47

Wij verhuren oldtimers + bussen

Laat maar een seintje : reinhilda@deblauwvoet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...