Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dIk draag ook zelden schoenen met hakken. Ik had erg mooie schoenen gezien van Luca Renzi, met naaldhak!! Ik heb het er op gewaagd. Geen enkel moment heb ik er spijt van gehad. Ze zaten zalig en ik kon er goed mee gaan. Ik had voor alle veiligheid comfortabele reserveschoenen mee, maar ik heb m'n schoentjes gedragen tot het einde van het feest!
fiogf49gjkf0dIk draag ook nooit schoenen met hak. Kan er gewoon niet op lopen, dus heb het zekere voor het onzekere genomen en schoenen met een laag hakje gekocht. Geen idee hoe ze gaan zitten heel die dag, maar ze liepen al heel fijn toen ik ze paste, en het inlopen gaat ook goed. Zou toch het zekere voor het onzekere nemen, of op z'n minst 2 paar schoenen halen dan. Enige lastige is dan wel: op welke hak laat je je kleed afspelden? Veel succes iig!
Ik heb witte schoenen met sleehak, superelegant en gemakkelijk om een hele dag op rond te lopen Hahaha hebben maar 10 euro in den "sac d'anvers" gekost, een koopje, maar ben altijd tevreden van de kwaliteit daar.
Eerlijk gezegd koop ik alleen maar schoenen waar ik in de winkel al gemakkelijk in ben. Zoek gewoon een schoen die zit zoals een pantoffel, dan ben je zeker dat je op je trouwdg ook geen pijnlijke voeten zal hebben.