Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

:-(

9-5-2010 19:22:24
fiogf49gjkf0d
Na maanden plannen en voorbereiden zal ons huwelijk nu toch niet doorgaan.
Mijn vriend is letterlijk in de zak gezet op zijn werk!
Nu zit hij zonder werk en moet een heeeeeeel hoge boete betalen!
Geen huwelijk, geen reis dit jaar en een lening van 20 jaar moeten afbetalen om die boete te kunnen vereffenen!! Hierbij laat ik het niet! Morgen afspraak bij men advocaat.

Cindy
21-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1147

Nancy
16-7-2010
 Meld misbruik9-5-2010 19:32:21

fiogf49gjkf0d
oeisje , niet zo goed nieuws !
Hopelijk komt het toch nog een beetje in orde voor jullie.
Sterkte
Nancy

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik9-5-2010 19:47:25

fiogf49gjkf0d
Oei, das inderdaad niet zo een goed nieuws.

Misschien morgen beter nieuws van de advocaat.

Alvast veel sterkte

Tineke

Ellen
26-5-2012
 Meld misbruik9-5-2010 19:47:45

fiogf49gjkf0d
Wij trouwden normaal ook op dezelfde dag, maar zijn sinds kort uiteen. Trouw afgelast. Heel spijtig, maar we moeten verder zeker?

Succes voor jullie morgen.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-5-2010 21:54:38

fiogf49gjkf0d
In de zak gezet? Als hij niks heeft 'uitgestoken' kunnen ze toch zo geen boetes eisen. (Allé, denk ik toch)

En een low-budget huwelijk???? Gewoon voor de wet, intiem eten,... De mis en grote 'tralala' kan je later nog altijd doen hé.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...