Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHet Annelies , Wij trouwen op Curacao en moeten dus verplicht onze ringen meenemen, wij verblijven daar dan 3 weken . Ik denk dat de mijne dus veel in de kluis zal liggen , ook al is het een witgoude. Je kan dus gebruik van de kluis maken maar als je daar niet zo goed bij voelt zou ik ze thuis laten hoor ! Geniet in elk geval van de fantastische bestemming waar je zal verblijven ! Grtjs Wendy
fiogf49gjkf0dHey Annelies, Bij ons is het de bedoeling om onze ringen niet meer uit te doen vanaf het ogenblik dat we getrouwd zijn. Ik denk dat het een gewoonte is om je ring constant te dragen. De kans dat je de ring hier verliest lijkt me groter dan op vakantie. Ik zou gewoon vol trots je ring dragen op vakantie hoor! Geniet ervan! Groetjes
fiogf49gjkf0dHier is het ook de bedoeling dat we onze trouwringen niet meer uitdoen eens we getrouwd zijn, ook al gaan we op reis of wat dan ook (en het zijn ook geen goedkope ringen). En ik denk dat je ze niet zo gauw verliest als je ze aanhebt hoor :) Mijn opa heeft zo ooit zijn trouwring afgedaan toen hij naar 't ziekenhuis moest en hij heeft hem pas een jaar later teruggevonden :D
fiogf49gjkf0dwij zijn na ons huwelijk metteen vertrokken naar thailand, we hebben bewust onze ringen uitgedaan en thuis gelaten, ze zijn nogal kostelijk om te verliezen en we deden een rondreis. Ik wou geen risico nemen, als ik ga zwemmen ofzo doe ik deze ook steeds uit... we hebben een vaste plaats in huis waar we ze leggen (mijn man heeft ze nooit aan)
Hey, wij zijn ook naar Mauritius geweest :-) Onze trouwringen zijn niet meer uitgeweest sinds de huwelijksdag. En we zijn ook niet van plan om ze ooit uit te doen (behalve voor operaties natuurlijk) Ik denk dat je sneller een ring kwijt speelt als je hem niet aan je vinger hebt zitten... ergens verloren leggen of weet ik veel. Ik draag mijn ring met veel trots en zou me "raar" voelen als ik hem niet aan heb! Groetjes,