Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mauritius geboekt ! :o) - Ringen mee???

9-5-2010 19:45:11
fiogf49gjkf0d
Hallo,

Dit weekend hebben we onze huwelijksreis naar Mauritius geboekt!!! Ik ben supercontent en kijk er verschrikkelijk naar uit.

Een vraagje, nemen jullie de trouwringen mee op huwelijksreis? Oké, het is wel de huwelijksreis, maar onze ringen waren niet de goedkoopste en ik zou het verschrikkelijk vinden moest ik em kwijtgeraken. En de ringen meenemen om ze in het hotel in de kluis te stoppen is ook niet nodig vind ik. Wat doen jullie hiermee?

Groetjes
Annelies

Annelies
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 577

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik9-5-2010 19:50:23

fiogf49gjkf0d
Het Annelies ,

Wij trouwen op Curacao en moeten dus verplicht onze ringen meenemen, wij verblijven daar dan 3 weken . Ik denk dat de mijne dus veel in de kluis zal liggen , ook al is het een witgoude. Je kan dus gebruik van de kluis maken maar als je daar niet zo goed bij voelt zou ik ze thuis laten hoor !
Geniet in elk geval van de fantastische bestemming waar je zal verblijven !
Grtjs Wendy

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik9-5-2010 20:26:22

fiogf49gjkf0d
Hey Annelies,

Bij ons is het de bedoeling om onze ringen niet meer uit te doen
vanaf het ogenblik dat we getrouwd zijn.
Ik denk dat het een gewoonte is om je ring constant te dragen.
De kans dat je de ring hier verliest lijkt me groter dan op vakantie.
Ik zou gewoon vol trots je ring dragen op vakantie hoor! Geniet ervan!

Groetjes

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik9-5-2010 21:53:27

fiogf49gjkf0d
Hier is het ook de bedoeling dat we onze trouwringen niet meer uitdoen eens we getrouwd zijn, ook al gaan we op reis of wat dan ook (en het zijn ook geen goedkope ringen).

En ik denk dat je ze niet zo gauw verliest als je ze aanhebt hoor :)

Mijn opa heeft zo ooit zijn trouwring afgedaan toen hij naar 't ziekenhuis moest en hij heeft hem pas een jaar later teruggevonden :D

heidi

Meld misbruik10-5-2010 8:52:48

fiogf49gjkf0d
wij zijn na ons huwelijk metteen vertrokken naar thailand, we hebben bewust onze ringen uitgedaan en thuis gelaten, ze zijn nogal kostelijk om te verliezen en we deden een rondreis. Ik wou geen risico nemen, als ik ga zwemmen ofzo doe ik deze ook steeds uit... we hebben een vaste plaats in huis waar we ze leggen (mijn man heeft ze nooit aan)

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik10-5-2010 10:52:21

Hey, wij zijn ook naar Mauritius geweest :-)

Onze trouwringen zijn niet meer uitgeweest sinds de huwelijksdag. En we zijn ook niet van plan om ze ooit uit te doen (behalve voor operaties natuurlijk)
Ik denk dat je sneller een ring kwijt speelt als je hem niet aan je vinger hebt zitten... ergens verloren leggen of weet ik veel. Ik draag mijn ring met veel trots en zou me "raar" voelen als ik hem niet aan heb!

Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...