Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dBeste Tessa, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be, neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen
fiogf49gjkf0dIk zou vooral uitkijken naar een dj die jullie ligt, waar een gesprek jullie een goed gevoel geeft, iemand die kan opleveren wat jullie vragen ...
Hey hallo wij wonen in Asse en geven ons feest in de Waerboom. We hebben voor Dj Christiaan van klimaxs music gekozen nadat we deze eens hoorden draaien op een ander feest. Hij is van Baardegem ik geef je zijn gsm nr 0474/663 420 Debby
DJ Lieven is echt een kei goede dj, dus zeker aan te raden
Hebben jullie graag meer info over mijn diensten, mail dan naar frankcoppens@skynet.be (Aalst)
Hebben jullie graag meer info over mijn diensten, mail dan naar frank.coppens1@skynet.be (Aalst).Hierboven stond het verkeerde email adres
Hey Tessa,mocht je nog op zoek zijn voor een all round DJ mag ik je dj_william@telenet.com aanraden hij is een all round dj met veel ervaring aan een betaalbare prijs hij is van de streek heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze. Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader. Mvg Karine
heeft modern professioneel materiaal bij , klank en lichtspel en een enorm grote muziekkeuze.
Ambiance verzekerd !!! een echte aanrader.
Mvg Karine