Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dIk trouw ook in Leuven & het komt wel heel dichtbij ook: 29 mei 2010! :)
Hey, Ik trouw ook in Leuven op 2 juli 2010
Ik trouw niet in Leuven, maar wel ook op 16 april 2011! :)
Hey Sien, Wally zei me vandaag dat je hier op het forum zit en gezien had da ik er ook op zit, best wel grappig hé!Af en toe kunt ge hier wel eens ne nuttigen tip vinden!tot binnen 10 dagen op mijnen trouw hé! x
@ Karmen en Sabine: dat is idd niet meer zo lang! Spannend. Ik weet dat je in sommige gemeentes je trouwdatum kan 'reserveren' alvorens je huwelijksaanvraag in te dienen, kan je dat ook in Leuven? @Maaike: hoe lukt het bij jullie bij de voorbereidingen? Wij hebben eind deze maand een afspraak met de fotograaf en met de verantwoordelijke van de feestzaal. Groetjes! X
Dag Annelies, ik had het pas gemerkt bij de vraag over het al dan niet uitnodigen van collega's. Je schreef dat je bij de federale werkte en ik zag dat je trouwde op 21 mei. Ik vroeg nog aan Koen of jij dat misschien kon zijn. Ik kijk al uit naar je huwelijk! Geraak je rond met de voorbereidingen? Groetjes, Sien! x
Ja het meeste is wel geregeld, zijn vandaag nog even bij traiteur langsgeweest, dus das nu ook allemaal in orde.Nu nog eens afspreken met dj, nog paar keer onder zonnebank,...hoop da ik nie te veel vergeet!Moet ook wel het meeste zelf regelen want Koen is daar allemaal nogal makkelijk in, mannen hé! En bij jullie ook al een en ander geregeld zeker?groetjes
Hallo, Wij trouwen ook in Leuven (op 16/10/10) Groetjes!
Hey! Bij ons is al vrij veel geregeld: de feestzaal, kerk en gemeentehuis zijn in orde. Ook het vervoer en de dj liggen vast, de fotograaf bijna. Volgend weekend komt er iemand langs voor het ontwerp van de uitnodigingen. Het voorbereiden is gewoon te leuk, ik kan er niet mee stoppen :) Groetjes Maaike