TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
28-5-2010
|
10-5-2010 10:17:39
fiogf49gjkf0d Hallo,
Ja ik heb mijn jurk daar besteld, had zelf een mooie jurk hier gezien en gevraagd of zij die konden namaken. En ja hoor, ik heb 550 euro betaald voor jurk met handschoenen en ik heb het kleed hier en is echt prachtig.
Ze sturen u eerst een foto om te zien of je het goed vind, dan kan je nog details toevoegen of weglaten en dan sturen ze deze pas op.
Maten worden afgenomen bij die mensen die in merksem wonen, heel tof koppel en super goed verlopen.
Ik trouw over 3 weken, en ben super content, goedkoop en heel knap kleed.
Groetjes,
Sofie
|
|
Kim
27-8-2011
|
10-5-2010 10:42:37
fiogf49gjkf0d hallo sofie,
bedankt van de toffe reactie. Mijn moeder had me bang gemaakt, maar ben nu gerust. Ik wist niet dat als jeje eigen droomjurk samenstelde het ook nog zo goedkoop was. dan ga ik dat ook voorstellen, want ik heb mijn ding al gezien in de collectie van linea raffaelli, maar ik vind deze iets te duur hoor.Wanneer ben jij dan de eerste keer gegaan? Ik weet dat ik nog tijd heb maar liever te vroeg dan te laat hé.
Groetjes kim.
|
|
Wendy
28-10-2011
|
11-5-2010 18:58:10
Ik heb afgelopen donderdag men trouwjurk met eigen ontwerp en eigen wensen besteld bij aziexport voor maar amper 499€ in 2 delen rok met top + stola.
Nu wacht ik voor het resultaat
Success!!
|
|
wendy
2-10-2010
|
11-5-2010 19:28:25
hoi hoi heb ondertussen mijn jurk ontvangen en moet jullie vertellen dat het er super uitziet !
dus maak je maar geen zorgen alles komt dik in orde ;)
xxx
|
|
wendy
2-10-2010
|
11-5-2010 19:28:32
hoi hoi heb ondertussen mijn jurk ontvangen en moet jullie vertellen dat het er super uitziet !
dus maak je maar geen zorgen alles komt dik in orde ;)
xxx
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
12-5-2010 7:53:50
Hebt er ook bij Lightinthebox.com . Heb er zo'n stijlvolle jurk voor bruidsmeisje gekocht, wit satijn met zo'n mooie rode band. Resultaat was boven alle verwachting!
|
|
kimberly
22-9-2011
|
16-5-2010 15:26:15
fiogf49gjkf0d Hallo! Mijn kleed komt van aziexport.be in Merksplas, afgelopen maandag mocht ik mijn kleed komen halen. Het was gewoon prachtig echt waar!
Ik dacht altijd dat ik een trouwjurk niet kon betalen doordat die toch altijd meer als 1000euro kosten maar door aziexport.be word mijn droom toch waar en kan ik voor een dag toch een prinses worden in prachtige witte jurk. Mijn kleed kostte maar 459 eur
Zeker eens gaan kijken en zeggen wat je denkt... Succes!
|
|
bieke
|
16-5-2010 21:38:17
fiogf49gjkf0d @ Kathleen: hoeveel tijd zat er tss jouw bestelling en de levering? ik trouw op 21 augustus, vandaar dat de leveringstermijnen niet al te lang mogen zijn...
|
|
sanne
3-9-2010
|
16-5-2010 23:48:53
fiogf49gjkf0d Hoi iedereen,
Ik heb mijn kleed ook bij azi export gekocht, en ben er echt supertevreden van! Mijn kleed is prachtig! Echt heel goede kwaliteit ook! Zeker een aanrader.
groetjes
Sanne
|
|
Dithe
30-7-2010
|
1-6-2010 18:13:22
Beste bruidjes,
Veel positieve reacties maar er zijn ook negatieve. Meerbepaald van mij. Ik heb er vier maand geleden een verlovingskleed en een trouwkleed besteld. Ik had de foto's doorgemaild met de gewenste kleedjes en twee maal samen gekomen met die mevrouw om alles duidelijk te bespreken en door te geven wat ik verwachtte. Nu zondag heb ik de mail met de foto's ontvangen en de kleedjes gelijken in niets op wat ik gevraagd had! ze zien er goedkoop uit, de proporties kloppen niet en ze zijn absoluut niet wat ik gevraagd heb. Ik heb hen een mail gestuurd dat ik mijn voorschot van 350 euro (deze moet je cash afgegeven als je beslist) terug wil als zij niet de gevraagde kleedjes tegen 10 juni kunnen leveren. Het verlovingsfeest is begin juli, nog één maand dus. De trouw is midden augustus. Ze wachten lang genoeg zodat je eigenlijk niet anders kan dan bij hen de kledij te nemen. Dit geeft me extra stress aangezien ik nu in een minime tijd om iets anders moet zoeken. Ze beloven je droomjurk maar het kan anders uitdraaien. Ik raad iedereen aan een kleed te nemen die er hangt als je daar iets wilt kopen.
Mvg Jane
|
|
Dithe
30-7-2010
|
1-6-2010 18:13:24
Beste bruidjes,
Veel positieve reacties maar er zijn ook negatieve. Meerbepaald van mij. Ik heb er vier maand geleden een verlovingskleed en een trouwkleed besteld. Ik had de foto's doorgemaild met de gewenste kleedjes en twee maal samen gekomen met die mevrouw om alles duidelijk te bespreken en door te geven wat ik verwachtte. Nu zondag heb ik de mail met de foto's ontvangen en de kleedjes gelijken in niets op wat ik gevraagd had! ze zien er goedkoop uit, de proporties kloppen niet en ze zijn absoluut niet wat ik gevraagd heb. Ik heb hen een mail gestuurd dat ik mijn voorschot van 350 euro (deze moet je cash afgegeven als je beslist) terug wil als zij niet de gevraagde kleedjes tegen 10 juni kunnen leveren. Het verlovingsfeest is begin juli, nog één maand dus. De trouw is midden augustus. Ze wachten lang genoeg zodat je eigenlijk niet anders kan dan bij hen de kledij te nemen. Dit geeft me extra stress aangezien ik nu in een minime tijd om iets anders moet zoeken. Ze beloven je droomjurk maar het kan anders uitdraaien. Ik raad iedereen aan een kleed te nemen die er hangt als je daar iets wilt kopen.
Mvg Jane
|
|
Ilse
|
23-8-2010 12:13:31
Hallo allemaal,
Ik was ook bij aziexport terecht gekomen via online search. Deze avond heb ik een afspraak.
Sofie: hoe is het bij jou afgelopen?
Dithe: ik hoop dat je nog gekregen hebt wat je wou en dat je toch nog een geweldige stralende bruid was.
Groetjes,
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|