TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
29-10-2005
|
15-1-2006 18:15:18
Afstand speelt geen rol hoor Tony. Onze feestzaal lag voor iedereen minstens 30 km ver. En iedereen is op ons trouwfeest of op onze receptie geweest. Ik zou eerder gaan voor prijs/kwaliteit dan voor afstand...
Groetjes Veerle (de zus van Jürgen)
|
|
Wendy
27-7-2007
|
15-1-2006 22:43:14
Hey tony. Ik ben zelf van stabroek en ik heb hier rondgehoord hier liggen de zalen rond de 200 a 250 euro. Ik ben vorige vrijdag met mijne vriend gaan kijken bij Denbakker in rijkevorsel wij betalen maar een 150 euro voor de zaal. Iedereen vind hem een goedkope. We hebben nattuurlijk daar de zaal vastgelegd bent u naar de zalen alleens gaan bekijken. Dat is echt de moeite waart
|
|
cindy
10-6-2006
|
16-1-2006 12:00:56
HOI WIJ NEMEN OOK DEN BAKKER EN WIJ ZIJN NU NOG STEEDS TEVREDEN WIJ HEBBEN AL WAT GESPREKKEN GAHAD EN GAAN KIJKEN EN ZE ZIJN ZO LIEF HE; EN DE ZAAL IS ECHT ZO ALS OP DE FOLDER; IK ZOU ZEGGEN NEEM DEN BAKKER
GRTS 10.06.2006
|
|
Vicky
9-9-2006
|
16-1-2006 12:37:09
Hey
Beide feestzalen liggen niet veraf hé. Wij wonen aan de kust, maar de familie is van Antwerpen, dus we konden nooit voor iedereen goed doen. Onze feestzaal is nu in Beveren, dus dat is voor iedereen een beetje rijden, maar zeg, tis voor nen trouw hé. In mei trouwt ne neef van ons in de limburg, we gaan daar ook naartoe bollen!
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
Patricia
17-2-2007
|
16-1-2006 21:40:28
Hoi, Als ik jou was, zou ik ook niet te veel kijken naar de afstand. Kies gewoon de zaal die jij wilt. Ik trouw in het Molenhof en heb daar al verschillende trouwfeesten meegemaakt. Ik ben er heel tevreden over de bediening en prijs/ kwaliteit. Je komt er niks te kort. Deze zaal is wel snel volzet. In Den Bakker ben ik nog maar 1 keer voor familiefeest geweest. Een heel mooie zaal, maar meer kan ik er niet over vertellen. Groetjes
|
|
Bart
|
25-1-2006 16:34:49
Ik ben er zelf al een paar keer geweest in den Bakker en moet zeggen dat het eigenlijk altijd al goed was. Het is een mooie verzorgde hedendaagse zaal. Ik vind (ieder zijn mening natuurlijk) dat je wel moet kijken naar de afstand. Als het voor iedereen maar +/- 10 km is zou ik niet twijfelen. Ik ben er ook al eens geweest voor een receptie en dat was toch ook allemaal goed in orde. Het laatste trouwfeest/fuif (al enkele maanden) geleden was enkel met hapjes. Ze kwamen zeker genoeg rond en het was verzorgd. Ik heb de indruk dat iedereen zijn eigen "tintje" aan deze zaal kan geven. Moest ik de stap zetten zou ik zeker sterk overwegen om mijn feest bij Den Bakker te geven.
|
|
Ann
30-9-2007
|
21-9-2006 21:41:39
Hallo iedereen. Weet iemand of het Molenhof in Ravels een website heeft? Kan er in ieder geval niet direct eentje vinden.
Merciekes!
groetjes Ann
|
|
Ann
30-9-2007
|
22-9-2006 20:35:41
Tony,
mag ik vragen wat jullie uiteindelijk beslist hebben? Den Bakker of het Molenhof? Wij zouden ook graag in augustus, september of oktober 2007 trouwen, maar het is niet gemakkelijk om nog een zaal te vinden die vrij is. Den Bakker had nog één datum vrij in augustus.
Laat je mij iets weten aub?
Alvast bedankt!
groetjes Ann
|
|
tom
18-5-2007
|
2-11-2007 16:59:19
dag tony ik ben zelf getrouwd in het molenhof dit jaar. Ben ooit ook al eens te gast geweest in den backer te rijkevorsel. Het verrast me dat de prijs in den Backer hoger ligt dan het Molenhof. De keuze zou (wat mij betreft) snel genomen zijn. De zaal alleen al, presenteert toch gans anders niet? Het eten en service in het molenhof kan je volgens mij amper vergelijken met den backer. Onze mening dus: je mag nooit appelen met peren vergelijken :-)
|
|
kel
20-6-2014
|
1-8-2013 16:09:29
Moet er voor het molenhof in Ravels een huurprijs betaald worden als je een trouwfuif geeft ?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|