TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Phyllis
|
15-1-2006 17:09:28
Hoi,
ik ga dit zeker doen. Wanneer? Op het avondfeest als de sfeer er goed in zit en er nog steeds veel volk aanwezig is. Heb het ook al meegemaakt op een huwelijksfeest en da is echt wel een leuk moment...
groetjes, Phyllis 28/07/06
|
|
Veerle
29-10-2005
|
15-1-2006 18:16:42
Er zijn koppels die een iets goedkopere kopie van hun bruidsboeket laten maken en dat dan weggooien. Dan heb je zelf het oorspronkelijke boeket nog, en hoef je dus niet te twijfelen!
Groetjes Veerle
|
|
Kathy
8-7-2006
|
16-1-2006 1:32:44
hallo,
wij trouwen op 8 juli 2006 en ik ga mijn bruidsboeket ook weggooien. omdat ik al een paar vriendinnen heb die het laten drogen hebben (er 500euro voor betaalden) en het eigenlijk toch niet meer zo mooi is als het op de dag zelf was. Ik ga dit weggooien na de openingsdansEN (= mijn openingsdans, de dans met vader en schoonvader)
|
|
Barbara
4-11-2005
|
16-1-2006 9:55:19
Hallo, Ik was ook van plan dit te doen... tot ik op de dag zelf merkte hoe zwaar zo'n bruidsboeket wel weegt! Zou best wel pijn gedaan kunne hebben als het verkeerd zou terechtgekomen zijn. Achteraf ben ik ook heel blij dat ik het niet gedaan heb, ik heb het gewoon naturel laten drogen (gratis, dus) en het is heel mooi en ik ben altijd blij als ik het zie liggen (terwijl ik op voorhand altijd zei dat ik daar helemaal niet aan gehecht zou zijn en dat ik dat zeker niet meer zou moeten hebben achteraf etc etc). Als je het doet, zou ik het net voor de openingdans doen, anders onderbreek je de dans-sfeer... Succes, Barbara
|
|
Tineke
26-8-2006
|
16-1-2006 12:09:11
Ik ben van engelse afkomst en daar wordt dat altijd gedaan... De bruid voorziet het 'wegwerpboeket' zelf en is niet uw 'echte' boeket dat de bruidegom voorziet... Kan zelfs uit zijden of plastieken bloemen...maar vaak ook echte...
|
|
Isabelle
19-8-2005
|
16-1-2006 17:32:55
Ik heb dit niet gedaan en laten drogen. Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met het te laten drogen. Het kost natuurlijk veel geld maar ik vond het de moeite waard als ik nadien mijn boeket terugzie. Wij hadden ook juist gebouwd en kmoet zeggen het staat er prachtig op mijn dressoir. Ik zou niet je origineel boeket weggooien. Een goed idee is zoals tineke voorstelt. Groeten, Isabelle
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|