Terug naar overzicht
Hallo, mijn jurk is ook van cosmobella maar collectie 2009 want dit was echt mijn waw jurk nummer 7318. Hopelijk vind mijn wederhelft dit ook. Nog elf dagen, nu beginnen de zenuwen te komen. groetjes
By the way, jouw kleed ziet er ook fantastisch uit. Heb je die sleep er ook bij? Groetjes
@carla: nee de sleep voor in het haar heb ik er niet bij genomen hij is echt groot en zwaar en als ik dat moet meenemen de ganse dag dan blijft na 2 uur mijn hoofd achter mij! het is van zijn eigen al een zwaar kleed, maar vond het zo mooi voor mij!en jouw kleed ziet er ook super uit!grtjs jessie
Ik heb ook een kleed van Cosmobella van 2009 (denk ik), het is nummer 7328 :) Ik vind jouw kleed heel erg mooi, de rok val zo mooi open :) Prachtig! (mag ik vragen hoeveel 't ongeveer gekost heeft?)
@dorothea: mijn kleed kost 1190 euro zonder de retouches die eraan moeten gebeuren, vond dat nog een redelijke mooie prijs!jouw kleed ziet er ook mooi uit een stof die heel gemakkelijk valt precies!grtjs jessie
Hoi, allemaal super mooie jurken! goed gekozen Het mijne is niet van Cosmobella maar ben toch even komen piepen groetjesKarin
Hey, ik heb ook een Cosmobella! Nummer 7401, maar zonder de bolero. Ik was direct verkocht toen ik deze aan had! Het jouwe is ook echt prachtig! Groetjes, Caroline
Hey, Het merk Cosmobella vind ik ook heel mooi! Waar hebben jullie je jurken gehaald? Ik heb gezien dat ze dat merk ook hebben bij Lilian Claes in Herentals. Hebben ze daar veel jurken van dat merk hangen?
@ claudia: ik heb mijn jurk bij maxim in aarschot gehaald zij hebben ook een winkel in mechelen!