Terug naar overzicht
Om half 11 ga ik naar de kapper, om half 12 make-up.Dan iets kleins eten en kleed aandoen.Om half 2 komen de familie en getuigen naar ons thuis om een glaasje cava te drinken, om half 3 vertrekken we naar het stadhuis, om 3u wettelijk huwelijk.Daarna gaan we een paar foto's trekken en dan naar de feestzaal.Om half 6 komen de gasten en begint het aperitief.Aangezien we enkel voor de wet trouwen heb ik op het stadhuis wel een iets langere versie gevraagd.Onze getuigen gaan een tekstje voorlezen en we gaan een paar liedjes afspelen, op die manier is het toch iets persoonlijker.Groetjes
8u30: kapper 9u30: aankleden 10u: bijeenkomst familie 10u30: vertrek stadhuis 11u: wettelijke trouw 11u30: brunch 15u: fotosessie op locatie Nadien ga ik de zaal controleren/verder versieren 19u30: aankomst gasten voor trouwfuif
Wij gaan het op het gemeentehuis ook iets persoonlijker doen. Een tekstje bij de ringen, achteraf nog duifjes loslaten,...
Wij hebben er ook een persoonlijke viering van gemaakt van een half uurtje. Onze dag is gepland als volgt: 9u make-up 10u kapster 11.15u aankomst bruigegom bij mijn ouders thuis 13.00u viering op het gemeentehuis 14.00u fotoreportage op 3 verschillende plaatsen 16.00u kleine receptie met enkele buren (dus gewoon thuis om even op adem te komen) 18.30u aankomst gasten avondfeest 21.30u aankomst gasten dessertenbuffet Groetjes
Hallo, wij trouwen ook enkel voor de wet: 8uoo: kapper 9u30 make up 10u00 ventje aan de deur 10u45 gemeentehuis 11u30 eten 15u00 foto reportage 18u30 even bekomen in de zaal 20u00 begin avondfeest groetjes
Hallo iedereen, Mag ik eens vragen wat jullie van plan zijn om de dienst in het gemeentehuis 'persoonlijk' te maken.Wij trouwen ook enkel voor de wet en gaan proberen muziek te voorzien, maar verder heb ik geen idee wat nog mogelijk is.Alvast bedankt voor jullie tips.Sara
Hey! Wij trouwen ook enkel voor de wet en zo ziet onze dag er voorlopig uit:7u30: kapper aan huis + make-up voor mezelf, mama en getuige10u: kleedje aantrekken + ontstressen 10u30: ontvangst ouders en grootouders bij ons thuis door m'n mama en getuige11u00 (of vroeger als iedereen er is): aankomst bruidegom en een beetje later: mijn intrede. Dan eten we een broodje en toasten op ons huwelijk.12u20: familiefoto's en vertrek naar het gemeentehuis (5min rijden)13u00: gemeentehuis + traktatie op een ijsje14u00: vertrek richting feestzaal (+/- 45min rijden!). Wij stoppen onderweg voor enkele foto's. Ouders en grootouders checken in in het hotel en kunnen even ontspannen op hun hotelkamer.16u00: begin namiddagreceptie18u00: einde namiddagreceptie. Wij gaan al iets vroeger weg om foto's te maken op het golfterrein aan de feestzaal19u00: ontvangst genodigden avondfeest met kleine receptie20u00: begin avondfeest22u30: dankwoord voor ouders + begin dessertbuffet23u30: openingsdans en PARTYYYYYY!!!!!