Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Papieren hartjes bij het buiten komen

10-5-2010 17:37:13
Hallo bruidjes,

Ik heb een leuke foto gezien van een koppeltje dat bij het buiten komen bedolven werd onder de papieren hartjes
Het waren witte en rode en kwam heel mooi uit op de foto!
Nu willen wij dit ook doen, maar mijn vraag was of er nog bruidjes zijn die dit zullen doen en hoe jullie dit aanpakken
Vroeg me ook af of je verplicht bent om daarna alles op te ruimen aan het stadhuis??

Debra
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 467

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 17:41:50

hey,
wij hebben dit ook maar dan voor aan de kerk! bij ons wordt dat gedaan met een confettikanon waar zo'n hartjes dan inzitten, wij hebben dat gehuurd bij een ceremoniemeester! de rijst was bij ons verboden aan het gemeentehuis en aan de kerk mocht het wel maar dan moest je het laten opkuisen door de gemeente en dat was een serieus bedragje, wat ik wel snap want als het in de voegen valt en dat moet daar tussen uit gehaald worden dan is er veel werk aan!
dus dit is een goed alternatief!
grtjs jessie

tania

Meld misbruik10-5-2010 19:32:13

hallo

wij hebben dat ook voorzien.
in de ava kun je die krijgen.echt niet duur.
je hebt ze in het wit, roos, bordeau en rood.

veel succes tania

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-5-2010 20:43:26

Inderdaad, bij AVA.
Bij ons werd er aan de kerk met rijst gegooid (wat naar 't schijnt ook niet mocht) en dat is opgeruimd door de vrouw van de koster.

Claudia
18-9-2010
 Meld misbruik11-5-2010 6:07:12

Wij hebben ook zo een hartjeskanon maar tegen ons is gezegd dat ze van biologisch afbreekbaar materiaal (dus niet van papier) gemaakt zijn dus in principe moet je het niet opkuisen... Maar ja, voor het afgebroken is vanzelf zal wel tijdje duren vermoed ik :-)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...