Terug naar overzicht
Hey Sabine, Wij hebben ons enveloppen gehaald bij Ava. Dit was zo voor een 13 pakjes met 5 enveloppen 26,78 Euro. Groetjes Tineke
Hallo Sabine, Wij hebben onze enveloppen samen met onze uitnodigingen besteld. Maar zoals Tineke al zei, in de Ava hebben ze wel nogal wat keuze. In Genk is er ook een Atita (vergelijkend met Ava). Maar dat zal van je woonplaats afhangen of je hier geraakt, ik weet hiervan geen andere vestigingen. Bij een drukker kan je ook altijd enveloppen bestellen. Groetjes Annelies
Bij de uitnodigingen zaten al enveloppen, daar moesten wij niet voor zorgen. Wij hadden op zondag (we trouwden op vrijdag) ook nog een receptie voor onze collega's. Daar hadden we een aparte uitnodiging voor voorzien. Hiervoor heb ik de enveloppen ook bij AVA gehaald. Daar heb je veel verschillende formaten en kleuren.
Er is ook een Atita in Borsbeek.Wij kochten onze enveloppen bij Ava en ze kostten 45 cent per stuk, dacht ik. Groetjes
Als je grote hoeveelheden nodig hebt, dan is www.enveloppenland.nl een heel goede site. Daar bestellen wij die van ons én ze sturen gratis een staaltje op zodat je exact weet hoe het er uit ziet!