Terug naar overzicht
Hallo Priscilla, Ik ben van Limburg, dus kan je helaas niet aan een feestzaal helpen. Maar ik wou je even moed inspreken vermits je er geen beginnen aan ziet. Eens een feestzaal gevonden loopt alles vanzelf hoor. Ik kan het niet geloven dat ik alles tot nu toe geregeld krijg, maar het lukt wel. Ik wil je wel de raad geven om nu toch al echt een feestzaal vast te leggen, wij waren anderhalf jaar op voorhand voor de zaal en hebben onze datum moeten veranderen omdat de zaal bezet was. En hoe meer je je al vastgelegd hebt, hoemeer je je kan concentreren op de details de laatste weken/dagen. En lukt iets niet kan je je altijd tot dit forum wenden, hier kan je altijd wel meningen, oplossingen,... vinden. Veel succes met alles Groetjes Annelies
De Pottemaecker of de Rode Poort in Meetkerke, allebei 'schuren' die je zelf kan aankleden, voor traiteur zorgen, ... Kan niet direct op andere zalen komen in regio Brugge.
Heel erg bedankt Annelies & Stefanie! Ik wens jullie ook veel geluk toe. Groetjes
openhuis in staden schijnt ook leuk en zeker betaalbaar te zijn, weert wel niet of er een traiteur is aan verbonden maar ik denk het niet...