Terug naar overzicht
Hoi, ook bij ons is er een liedje voor de suite en een liedje voor ons. Groetjes
Dat was waarschijnlijk de intrede in de kerk! ;-) Dan worden er soms 2 liedjes gebruikt!
Wij hebben een apart liedje als onze ouders de zaal binnentreden!
Hey, Laten jullie deze twee liedjes dan ook volledig uitspelen? Dat lijkt me zo lang voor het volk in de zaal om te wachten op het bruidspaar, terwijl ze jou eigenlijk al heel de tijd bij het aperitief gezien hebben. Of wordt dit voor het aperitief gedaan? GroetjesDorien
wij komen niet nog eens extra binnen, en onze ouders dus ook niet. Ieder zijn eigen ding, maar als gast heb ik er weinig aan op een feest dat de suite ook nog eens extra binnenkomt... groetjes, Kristien
Normaal, ale dat denk ik toch dat we het zo zullen doen, zullen we een liedje spelen die ook in de mis voorkwam maar nu op cd. En we zullen binnenkomen wanneer de andere gasten aan tafel zitten. Wij moeten zoieso ook aan tafel, net als de suite dus ik vind het niet echt als extra binnenkomen... Groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
wij doen waarschijnlijk 1 liedje om zo eens langs alle tafels te passeren! waarschijnlijk iets van tonight's gonna be a good night,.... groetjes tine