Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele uitnodigingen

10-5-2010 19:07:01
Hallo medebruidjes,

Wij trouwen op 4 September 2010 en moeten dus dringend beginnen aan onze uitnodigingen. Nu hadden we graag iets origineels gehad, eventueel iets dat we zelf zouden maken. We hebben al veel sites gevonden op het internet (carta rosa, poobies, mercard, ....) maar nooit echt iets gevonden naar ons goesting.
Hebben jullie misschien nog originele, leuke ideëen? We hadden al gedacht aan onze uitnodiging in een flesje te steken, of zo een soort van filmposter te maken ....

Alvast bedankt voor jullie ideetjes!!

ineke
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2641

katrien
1-10-2010
 Meld misbruik10-5-2010 19:23:05

Hey,
Je moet eens op deze site gaan kijken :-)

http://www.trouwkaarten.nu/trouwkaarten/trouwposter/collectie.php

Luc
19-6-2010
 Meld misbruik10-5-2010 19:38:54

Via trouwkaarten.nl. Hele goede site. Heb er voor onze trouw besteld , voor de uitnodigigng van de communie en als bedanking voor de communie . Alles perfect in orde!!!!!! Helemaal niet duur!!!!!!Wij hadden zelfs een formaat die normaal niet leverbaar was in Belgie maar mits toeslag van 5 € hebben ze die toch verstuurd. En dan nog heel snel ook!!!! Aaanrader

Evelien
17-7-2010
 Meld misbruik10-5-2010 19:53:35

Wij laten onze uitnodiging maken in de vorm van een cover van een roddelblad. Wij hebben gekozen voor Dag Allemaal waarin we foto's van onszelf, ons zoontje en de getuigen verwerken. Echt origineel! Onze eerste gedacht was om het zelf in elkaar te knutselen maar dit bleek moeilijker dan gedacht dus hebben we de hulp ingeschakeld van Carta Rosa. Zijn ontwerpen op volledig op maat mits een kleine meerkost.

ineke
4-9-2010
 Meld misbruik10-5-2010 20:26:13

Bedankt voor de tips, zitten alvast leuke ideëen bij. Ik zal het nog eens allemaal bekijken met mijn gommetje

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik10-5-2010 21:24:23

hey,

Op www.poobies.nl kan je hele leuke uitnodigingen maken!

grtjes

bianca
21-5-2010
 Meld misbruik11-5-2010 6:42:27

hey,

ik heb mijn uitnodigingen laten drukken op een servet, deze moeten ze ook mee brengen naar het feest.
wij doen namelijk geen vermenigvuldigings dans maar het liedje lac du connemara
daarom moeten ze mee brengen.
heb er echt al heel veel positieve reactie's op gehad.

groetjes bianca

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik11-5-2010 8:51:32

Je kan misschien je eigen logo ontwerpen.
Je kan de eerste letter van jullie namen samen verwerken en er iets moois van maken.

BV.: Ik zie dat je voornaam met een I begint, stel dat je parters voor naam met een S begint. Dan kun je bv de S als een slang rond de I laten hangen.

Succes nog!

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik11-5-2010 9:06:00

Ik heb mijn uitnodiging laten maken bij www.cartarosa.be.
We hebben de lay-out van een stripalbum van Suske en Wiske.

Als je wil, zal ik je onze uitnodiging even mailen. Dan heb je een voorbeeld.

ineke
4-9-2010
 Meld misbruik11-5-2010 12:30:55

Dat van die Suske en Wiske hebben we ook gezien op de site, dat is inderdaad wel toch, daar hebben we in het begin ook over getwijfeld, maar dan toch beslist van niet te doen. Maar dat is inderdaad heel origineel, een goede keuze!!
Gisterenavond hebben we nog een ingeving gekregen ;-) en we denken er nu aan onze uitnodigingen in een klein leeg flesje cava te steken (van Freixenet heb je zo van die kleine flesjes en we kunnen er misschien aan geraken). Maar dat van dat logo is geen slecht idee, mijn vriend zijn voornaam begint wel met een B maar dat moet ook nog wel lukken.
Nu is het nog een beetje zoeken of we het lettertype van Freixenet ergens kunnen terugvinden want het zou wel tof zijn mochten we dat in dezelfde stijl kunnen ontwerpen. Pff, ik hoop dat het haalbaar is! Het enige grote nadeel eraan is dat we het zelf gaan moeten rondbrengen, maar dat zal wel lukken, denk ik, hoop ik ...

Alle ideëen die jullie hebben gegeven zijn ook wel super tof!! Bedankt daarvoor!

lindsay
10-9-2010
 Meld misbruik11-5-2010 13:38:08

ik heb de uitnodigingen besteld bij flessenpost.nl daar kan je de flesjes bestellen en zelf kiezen wat je erin gaat steken voorbeelden staan ook op de site

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik11-5-2010 23:03:01

Weet je naar welke site je es moet surfen? www.wordle.net.
Dan moet je een aantal woorden ingeven, hoe vaker je dat woord typt, hoe groter het daarna zal verschijnen. Wij hebben op die manier onze uitnodiging zelf geconstrueerd: onze namen en de datum groot en dan een paar extra woorden zoals 'liefde' 'trouw' 'samen' iets kleiner. Het is echter supermooi en persoonlijk geworden! Als je onze uitnodiging graag eens als voorbeeld ziet, stuur me dan gerust een mailtje: tinepiano@hotmail.com

Groetjes,
Tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info