Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rode draad doorheen de trouw

10-5-2010 19:24:16
Hallo, wij trouwen volgende zomer en zijn alvast op zoek naar een 'rode draad' dat gedurende de hele trouw kan terugkomen. Ik denk dan maar aan het gekende "puzzelstukje"...

De bedoeling zou zijn dat bijvoorbeeld dit puzzelstukje in porselein zal gemaakt worden en de naam van de mensen kan opgeschreven worden voor de tafelschikking.
Vorige trouw hadden we een porseleinen hartje, maar aangezien dit van de schoonzus was, kunnen we dit nu niet doen.

Hebben jullie alternatieven van het puzzelstukje?

Frederique
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 574

eline
20-5-2011
 Meld misbruik10-5-2010 21:05:50

dag frederique

ik begrijp niet echt wat je bedoelt  

Shari
22-5-2010
 Meld misbruik11-5-2010 8:29:13

Dag Frederique,

wij hebben als 'rode draad' een hart genomen. Deze komt terug in onze uitnodiging, menukaarten, misboekje en geschenkjes voor de kinderen aan de kerk.

groetjes,

Shari

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik20-5-2010 13:10:05

Frederique,

wij hebben steeds gewerkt met de kleur turquoise. Soms subtiel soms erg uitgesproken. En met manga tekeningen, een interesse van mijn man. Dit kwam terug in zowat álles.
Ik zou zeggen, eens kijken binnen jullie interesses of je daar niets kan vindne als symbool ofzo? Dat maakt het persoonlijker...

grts

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...