Terug naar overzicht
Ik heb eigenlijk geen idee wat op de T-shirts zetten, maar laat eventjes vallen dat de goedkoopste T-shirts bij www.printermezzo.be gedrukt kunnen worden :)! Misschien kan je haar kousebanden en slipjes laten verkopen. Voor 1 euro het stuk bv.
Ik heb een keer meegedaan aan een vrijgezellen waarvan het meisje verkleed was als Mega Mindy.Ze heeft taart moeten versieren en verkopen en we hadden een riem gemaakt met daar allemaal flesjes Flügel aan die ondersteboven hingen. Deze moest ze dan aan mannen verkopen. De mannen moesten onder het flesje gaan hangen om het te kunnen leegdrinken dus da zorgt wel voor grappige taferelen. Strings verkopen heb ik ook al gezien. Als het goed weer is waterpistolen.... en natuurlijk de klassieker een kousenband met snoep.
Hé Heidi op mijn vrijgezellen had iedereen een persoonlijke t-shirt, wel allemaal dezelfde kleur en opdruk en op de achterzijde stond dan wie/wat ze waren van mij. Vb getuige van de bruid, schoolmaatje vd br, grote zus, sommigen hadden hun koosnaampje dat ik voor hen gebruik genomen... ik vond dit wel heel leuk! de voorkant en de tekening achteraan waren wel bij iedereen hetzelfde. Zij hadden dit geprint op strijkpapier, dit zou blijkbaar zowat de goedkoopste oplossing zijn en dit zorgde dat iedereen een persoonlijke t-shirt had. Bij mij stond er uiteraard 'de bruid' Met wat te verkopen kan ik je niet helpen... Dat was iets dat ik echt niet wou doen, dus daar kan ik je geen tips over geven