Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

t-shirt vrijgezellin

10-5-2010 19:32:26
hallo
mijn beste vriendin trouwt op 5-6 en ik organiseer haar vrijgezellenavondje.
Ik ben op zoek naar een originele tekstopschrift voor haar en onze t-shirts.
Kan iemand mij ideetjes geven?

En we zouden haar iets willen laten verkopen, maar zoeken iets origineels. Helluuuuuuuuuuup

groetjes

Heidi
2-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 951

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik11-5-2010 8:42:49

Ik heb eigenlijk geen idee wat op de T-shirts zetten, maar laat eventjes vallen dat de goedkoopste T-shirts bij www.printermezzo.be gedrukt kunnen worden :)!

Misschien kan je haar kousebanden en slipjes laten verkopen.
Voor 1 euro het stuk bv.

Karin
4-6-2010
 Meld misbruik11-5-2010 11:23:11

Ik heb een keer meegedaan aan een vrijgezellen waarvan het meisje verkleed was als Mega Mindy.
Ze heeft taart moeten versieren en verkopen en we hadden een riem gemaakt met daar allemaal flesjes Flügel aan die ondersteboven hingen. Deze moest ze dan aan mannen verkopen. De mannen moesten onder het flesje gaan hangen om het te kunnen leegdrinken dus da zorgt wel voor grappige taferelen.

Strings verkopen heb ik ook al gezien. Als het goed weer is waterpistolen.... en natuurlijk de klassieker een kousenband met snoep.

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik11-5-2010 11:28:35

Hé Heidi

op mijn vrijgezellen had iedereen een persoonlijke t-shirt, wel allemaal dezelfde kleur en opdruk en op de achterzijde stond dan wie/wat ze waren van mij. Vb getuige van de bruid, schoolmaatje vd br, grote zus, sommigen hadden hun koosnaampje dat ik voor hen gebruik genomen... ik vond dit wel heel leuk! de voorkant en de tekening achteraan waren wel bij iedereen hetzelfde. Zij hadden dit geprint op strijkpapier, dit zou blijkbaar zowat de goedkoopste oplossing zijn en dit zorgde dat iedereen een persoonlijke t-shirt had. Bij mij stond er uiteraard 'de bruid'

Met wat te verkopen kan ik je niet helpen... Dat was iets dat ik echt niet wou doen, dus daar kan ik je geen tips over geven

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...