Terug naar overzicht
Wij trouwen 1 april en versturen ze begin februari!groetjes,Els
Uiterlijk 8 weken op voorhand!Succes!Britt ...die het voor de 2de keer doet!Groetjes!
wij trouwen op 8 april en versturen ze eind deze week met de melding ten laatste te bevestigen 8 maart! tussen de 2 en 3 maanden is zeker voldoende hoor!Dimi...nog 82 dagen
Hallo,Normaal worden de uitnodigingen 6 tot 8 weken voor het huwelijk verstuurd.Dimi,Ik denk wel dat jullie nogal aan de vroege kant zijn, en ik vrees dat je er niet moet op rekenen dat je een maand op voorhand al van iedereen bevestiging zult hebben. Bij ons hebben er nog mensen tot 2 dagen voor den trouw gebeld.Groetjes,Joke
Joke en DimiSorry Joke, maar ik verstuur ze ook eind deze week, begin volgende week. Ik trouw zoals Dimitri op 8 april 2006. Wij vragen om te bevestigen voor 12 maart.Wij moeten tenslotte 2 weken op voorhand aan onze traiteur meedelen hoeveel mensen er nu komen.GroetjesTascha
Wij trouwen op 11 maart en zijn met nieuwjaar begonnen met onze uitnodigingen uit de delen, da's dus een dikke twee maanden op voorhand. Wij hebben gevraagd om te bevestigen voor 1 februari. Da's een datum die wat gemakkelijker onthoud, en dan hebben we nog voldoende tijd om de vergeetachtigen op te bellen en te vragen om te bevestigen!Groetjes,Sylvie11/03/06
Wij trouwen op 13/05/06 en ik ben reeds met de uitnodigen bezig(heel goed op voorhand hoor, niet echt nodig, maar ik wou het al zodat ik er al mijn tijd voor kon nemen)Normaal worden de uitnodigingen zo'n 6 wekeen op voorhand verstuurd.wij gaan dit een 8 weken op voorhand doen en de mensen moeten voor 20 april iets laten weten (maand op voorhand); zodat wij ook nog eens kunnen horen bij mensen als we nog niets van hen gehoord hebben.
Ze zeggen min. rond de 6 weken tot max. 3 maanden op voorhand
Hoi kathy,Ons hebben ze verteld om de uitnodigingen 8 weken op voorhand te versturen. We trouwen op 11/08/06 en gaan begin juni de uitnodigingen op de bus doen.Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Wij trouwen op 14.08.06 en denken eraan om tegen eind april reeds de uitnodigingen te versturen. Maar dat doen we ook omdat we in de 'grote vakantie' trouwen. Ik heb trouwens al altijd gehoord dat zoiets 3 maanden op voorhand wordt verstuurd...