Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

programma om kaartjes te maken

10-5-2010 22:11:48
Hallo,

ik heb van onze feestzaal een opdrachtje gekregen.
We werken met een thema, en moeten nu voor elke tafel een kaart maken met daarop de tafelnaam.
En voor de gasten moeten we dan kleinere kaartjes maken met daarop die tafelnaam, zodat ze kunnen zien bij welke tafel ze horen.
Nu weet ik niet goed met welk programma ik dit moet maken. Het probleem is dat ik van een zwart-wit figuur de achtergrond moet kunnen veranderen van kleur.
Kunnen jullie me hierbij helpen?

Groetjes

Anika
25-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1044

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik11-5-2010 9:03:13

Probeer het eens met Publisher.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-5-2010 10:03:31

Wij hebben onze kaartjes gewoon in Word gemaakt.
Als de achtergrondkleur moet veranderen, kan je de zwart-wittekening dan niet gewoon printen op gekleurd papier?

Anika
25-6-2010
 Meld misbruik11-5-2010 16:25:45

@ Véronique: het probleem is dat de het figuurtje met een gekleurde achtergrond op een ander gekleurd blad komt. En kleur op kleur printen lukt niet, dus moet alles mooi in een bestandje zitten.
Ik maak het mezelf weer moeilijk. Ik ben nogal perfectionistisch aangelegd...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...