Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding bruidsjongens

10-5-2010 22:19:54
ik heb de kleding van de 3 bruidsjongens al gekocht, maar ik ben nog altijd op zoek naar 3 donker bordeaux kinder stropdassen. Ik denk dat ik alles mogelijke winkels heb afgedaan, maar ik vind er nergens. Ik wou graag donker bordeaux omdat ik die kleur ook in mijn boeket heb en zo past alles een beetje bij elkaar. Weet iemand misschien waar ik er kan vinden, ik ben van de Kempen.

vanessa
17-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 871

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik10-5-2010 22:33:51

Denk da da nie makkelijk te vinden is, bordeaux is nie direct een kleur voor kinderen, toch zeker in de zomercollectie nie vrees ik.
Miss kan je een stof kiezen en dat dan door een naaister laten maken?

Luc
19-6-2010
 Meld misbruik11-5-2010 12:06:11

Waar heb jij de kostuums gekocht? Ik ben hopeloos op zoek naar een betaalbaar kostuum voor onze zoon van 8

vanessa
17-9-2010
 Meld misbruik11-5-2010 19:53:27

Het zijn niet echt kostuums. Het is een hemd,broekje en gilet. Ik heb het gekocht in de C&A maar het is eigenlijk van de communie collectie.

evy
1-3-2009
 Meld misbruik14-5-2010 21:26:30

Heb je al eens gemaild naar www.humpiedump.nl ?
Toen wij trouwden hadden ze verschrikkelijk veel stropdasjes voor kinderen. (met rekkertje)

Veel succes met je zoektocht!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...