Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nachtmerries

16-1-2006 7:20:54
Hey,

nog 75 dagen en we trouwen, nu heb ik eigenlijk sinds twee weken nachtmerries... de stress slaat echt toe, verschrikkelijk, hoe maak ik mezelf weer kalm?? het gebeurt gewoon vanzelf dat ik die dingen allemaal ga denken en dromen!!
slik, da's niet fijn joh!

Els

Els
1-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 360

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik16-1-2006 8:38:17

Hey,

ja, dat moet inderdaad niet plezant zijn. Ikzelf neem in periodes van stress druppeltjes van Dokter Vogel, Valeriaan. Het is een kruid met kalmerende eigenschappen en ik slaap er ook beter van.

Verder bestaan er verschillende lichte meditatietechnieken, maar daar moet je maar eens iets over lezen... Wat bij jou het beste helpt, moet je zelf aanvoelen hé. Ik stel mij 's avonds in mijn bed voor dat ik in een gouden ei zit, helemaal beschermd tegen alle slechte invloeden, stress, lawaai... maar het vergt wel wat oefening hoor.

Groetjes,
Lieve

robben
20-5-2006
 Meld misbruik16-1-2006 10:23:42

Ik heb ook al heel wat nare dromen gehad over de trouw hoor! Maar ik denk dat dat wel normaal is, je bent er tenslotte vrij intensief mee bezig... Ik jaag me er niet in op hoor! Het zijn maar dromen!
Isabelle 20/05/2006

Britt

Meld misbruik16-1-2006 11:54:57

Maar maar maar... als een huwelijk jou zoveel stress geeft dan zit het niet goed. Geloof mij vrij.
Voor mij is het de 2de keer.... de 1ste keer was ook zenuwslopend... was zelfs ziek op mijn huwelijksdag. (overgeven enz... ) Nu is het compleet anders.
We zijn beiden rustig en genieten van de voorbereidingen.
Het zal deze keer geen poeha zijn... doch eerder gelijk Jan en ik het wensen!

Succes!

Britt

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik16-1-2006 12:26:05

Hey

Ik heb ook al heel wat nachtmerries gehad, en onze teller staat nog op 236 dagen!

Ik droom telkens dat we trouwen en dat we met onze voorbereiding zijn blijven steken gelijk het nu is. Dus ik heb dan wel een trouwkleed aan, maar ik heb geen schoenen, mijn misboekje is wel af, maar ik heb geen exemplaren voor de mensen,...

Maar ik heb geen stress hoor, ik vind het wel grappig

Groetjes

Vicky
09.09.06

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik16-1-2006 12:37:04

Dag Els,

Maak je niet teveel zorgen, ik heb ook al veel nachtmerries gehad. Je kan 't zo gek niet bedenken of 'k heb het al gedroomd! Deze nacht zelfs geen oog dichtgedaan omdat ik zo bezig was met de kleertjes van de bruidskindjes... 'k Denk dat dat ook wel normaal is hoor, 's nachts verwerk je gewoon al je indrukken en gevoelens van overdag! En wie zegt dat hij/zij niet droomt of nooit een nachtmerrie heeft, die weten dat gewoon niet meer! 'k Zou gewoon trachten kalm te blijven, zeker 's avonds vlak voor je gaat slapen niks meer rond de trouw doen, maar wel een goed boek lezen of naar één of ander onnozel programma op tv kijken, beetje sporten... Kortom, iets waarmee je je gedachten verzet! Da's niet altijd gemakkelijk, 'k weet dat wel, 'k ben ook een piekeraartje, maar alle beetjes helpen!

Veel succes!

Sylvie
11/03/06

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik16-1-2006 14:18:24

dag els,

het loopt allemaal wellos! Of je akelige dromen hebt op voorhand of niet, hangt volgens mij van je karakter af. Maar interpreteer het zeker niet als één of ander signaal; het is inderdaad jouw - wellicht minder aangename - manier om indrukken en gevoelens te verwerken. Als het echt niet gaat probeer dan toch op tijd één of ander middeltje, zorg voor voldoende ontspanning en dan komt het allemaal wel in orde! Ik heb tot de dag voor mijn trouw tot 23u bezig gezeten met allerlei versieringen en toestanden en geloof me, het is allemaal goedgekomen ;-)

Liefs en succes nog!
Gaelle
(vandaag 4 maandjes getrouwd :-) )

Machteld
29-7-2006
 Meld misbruik18-1-2006 17:15:27

ik heb dat in het begin ook gehad. Over dat ik in de kerk nog stoelen aan het klaarzetten was als de mensen binnenkwamen en zo. Maar nu heb ik die dromen niet meer. Het is voorbij gegaan toen we alles wat we nog moesten doen op papier gezet hebben. Echt alles, tot in de kleinste details en dan met namen erbij van wie wat doet (jij of hij of samen of iemand anders). Pagina's lang (ik schrijf wel groot). En nu gaat alles goed. Op die manier heb je alles veel meer onder controle en moet je je geen zorgen meer maken dat je iets zal vergeten.
En niets moet perfect zijn, achteraf zal het toch leuker zijn als je kan terugblikken op één of ander foutje en daar hartelijk om kan lachen
Succes ermee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...