TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LeBart
|
11-5-2010 9:37:16
- Kasteel achtige zaal, gevolg dat de zaal een opeenvolging is van verschillende ruimten, of je dat OK vindt of niet dat moet je zelf uitmaken.
- grote parking- eten ... geen idee ... wel groot dessertenbuffet wat bovendien erg lekker was
- verplichte geluidsinstallatie is redelijk aftands ... klank was wel OK - sfeer-verlichting ontbreekt quasi volledig
cheers, LeBart
|
|
funfoto
|
11-5-2010 11:17:29
|
|
Evelien
17-7-2010
|
11-5-2010 11:20:56
Heel mooi, heel lekker maar ook heeeeeel duur!
|
|
sofie
24-10-2009
|
11-5-2010 11:33:53
wij hebben er een feest gehad, putje zomer, van de airco was niks te merken, het eten was lekker, maar de zaal veel te klein, daardoor was ook de bediening een ramp, eigenlijk was alleen de receptie ok , die was dan ook buiten , voor ons was het geen hoogvlieger.
|
|
LeBart
|
11-5-2010 13:47:52
Funfoto ... Als je op de site van het Gravenhof gaat kijken zie je perfect dat de zaal een aaneenschakeling is van ruimten, iets wat normaal is in zulk een setting. Er zijn mensen die liever 1 grote zaal hebben ipv vele kleintjes maken 1 grote. Gravenhof is idd wel een zeer mooie locatie, maar om te zeggen dat er geen quasi geen chiquere zijn, is een brug te ver. Eskimofabriek Gent, Barrier Houthalen, Horta Antwerpen om er maar enkele te noemen. Zelfs de Rubenszaal van de Salons Waerboom moet geenszins onderdoen voor het Gravenhof.
Ik schrijf duidelijk dat de klank wel goed zat, echter de discobar is aftands. Als er gezegd wordt dat er 2 platendraaiers zijn, ga ik ervan uit dat die werken en niet dat ik tot de constatatie moet komen dat die platenspelers alleen dienst doen als meubel-verzwaarder.
Als dj's verlichting plaatsen die thuis hoort in een discotheek is dat misschien op vraag van de klant ?
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
11-5-2010 15:27:39
M'n broer z'n trouw zal er plaatsvinden, vind het erg hoe ze misbruik maakten tot nu toe van zijn naïviteit en hun prijzen zijn verre van de gangbare doorsneeprijzen. 't Kan wel goed zijn maar als je op het einde van de rit de som ervoor moet betalen, denk ik dat je wat meer slikt dan als je voor andere locatie gaat...
|
|
Inge
8-10-2011
|
12-5-2010 11:28:23
Kathleen,
Wat bedoel je met misbruik?
Groetjes, Inge
|
|
Yeter
20-8-2011
|
16-11-2010 9:29:55
Hey Kathleen, Wij doen ons feest in augustus 2011 in het Gravenhof. Daarvoor hebben we al enkele andere feestzalen bezocht. De prijzen van het Gravenhof vallen echt goed mee. En ik heb wel wat vergelijkingsmateriaal :)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|