Terug naar overzicht
He Sara, Ook wij zijn samen de kerk binnen gegaan, maar ik liep links van hem en ging ook aan de linksekant zitten Duim voor u dat de er is. Groetjes Frida
Dag Sara wij zijn ook samen binnengegaan, en ik liep ook links. Wij hebben er op voorhand eigenlijk niet bij stilgestaan dat we 'verkeerd' liepen Veel plezier vrijdag!!
Dag Sara Het is echt om gek van te worden al die regeltjes! Op elke site staat het ook wel nog eens anders dus ik weet het ook al helemaal niet meer. Heeft er misschien iemand wel de juiste regels? groetjes
Voor je getrouwd ben loop je links van je man, nadat je getrouwd bent loopt je rechts (om buiten te gaan draai je dus gewoon elk om je eigen as, zonder nog eens van plaats te wisselen). Ik vermoed dus dat de suite daarom "omgekeerd" loopt dan het bruidspaar, omdat zij meestal wel al getrouwd zijn. Nu, ik vermoed dat dat de meeste mensen niet eens zal opvallen, omdat er altijd wel wat ruimte is tussen suite en bruidspaar, en ze toch onder de indruk gaan zijn van jullie verschijning :) Dat is dan een voordeel aan een lesbisch huwelijk, een hoop protocol dat niet van toepassing is :) groetjes!
Bedankt dames! Inderdaad, waar maakt een mens zich druk over hè ;) Maar je wilt nu eenmaal dat alles perfect is, niet? We gaan het dan inderdaad doen, zoals jullie zeggen : m'n vriend rechts en ik links. De suite omgekeerd! Bedankt!
Fijne dag toegewenst !! :)
Merci Karin!!! Jij ook alvast!
wij gaan ook samen binnen, zonder suite, en nogal logisch dat dat voor ons niks uitmaakt wie aan welke kant loopt. Ik zou niet weten waarom dat bij man-vrouw wel zo zou moeten,trouwen gaat toch helemaal niet om aan welke kant je staat?