Terug naar overzicht
Wij gaan het voor iedereen apart drukken op steviger papier. (ofwel ga ik het sierlijk laten drukken ofwel ga ik het zelf schrijven met een calligrafiepen. Ik ben er nog niet echt goed uit) Daarna gaan we de randen een beetje afbranden, er een rolletje van maken en dichtbinden met raffia. Iedereen krijgt een rolletjes op zijn bord. Wij gaan het zo doen want we hadden er niet aan gedacht voor alles tegelijk te laten drukken met onze uitnodigingen. En ik heb geen zin voor al die drukkosten nog eens te betalen voor nog geen 90 menukaartjes
Wat ik ook leuk vind, maar wat de gasten niet elk iets persoonlijks geeft om mee te nemen naar huis. Zijn van die kleine leien bordjes op een schildersezel waar je kan opschrijven wat je wil.
wij gaan gewoon menu kaarten hetzelfde als ons uitnodiging op de tafels zetten maar niet voor iedereen een 3 tal dak zo op tafel zet want vind het zo zonde bijna niemand pakt dat mee naar huis
Ik heb het gecombineerd met de naamkaartjes, dus een dubbelgevouwen kaartje met aan de ene kant de naam van de gast en aan de andere kant het menu.