Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu

11-5-2010 20:03:21
Ik ben de kleine details nog aan het voorbereiden, maar zit een beetje vast met de menukaarten.
Weet er iemand een idee voor de menukaart op een toffe manier voor te stellen op de tafels? Alle ideetjes zijn welkom....

Inge
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 536

gina
9-7-2010
 Meld misbruik11-5-2010 21:10:20

Wij gaan het voor iedereen apart drukken op steviger papier.
(ofwel ga ik het sierlijk laten drukken ofwel ga ik het zelf schrijven met een calligrafiepen. Ik ben er nog niet echt goed uit)
Daarna gaan we de randen een beetje afbranden,
er een rolletje van maken en dichtbinden met raffia.
Iedereen krijgt een rolletjes op zijn bord.

Wij gaan het zo doen want we hadden er niet aan gedacht voor alles tegelijk te laten drukken met onze uitnodigingen. En ik heb geen zin voor al die drukkosten nog eens te betalen voor nog geen 90 menukaartjes

Doorke
23-8-2010
 Meld misbruik12-5-2010 8:22:41

Wat ik ook leuk vind, maar wat de gasten niet elk iets persoonlijks geeft om mee te nemen naar huis. Zijn van die kleine leien bordjes op een schildersezel waar je kan opschrijven wat je wil.

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik12-5-2010 20:16:57

wij gaan gewoon menu kaarten hetzelfde als ons uitnodiging op de tafels zetten maar niet voor iedereen een 3 tal dak zo op tafel zet want vind het zo zonde bijna niemand pakt dat mee naar huis

Eline
19-6-2010
 Meld misbruik15-5-2010 15:40:19

Ik heb het gecombineerd met de naamkaartjes, dus een dubbelgevouwen kaartje met aan de ene kant de naam van de gast en aan de andere kant het menu.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...