Terug naar overzicht
Over het geuzenhof heb ik al heel goede dingen gehoord en het is heel gekend in de buurt. Hopelijk kan je vlug een keuze maken. Succes!
de roskam ken ik niet... Maar van het Geuzenhof zijn we ook prijs gaan vragen. Voor ons was het echter te klein. De prijsklasse lag hoger dan onze 2andere zalen. Maar zoals Gina zegt: het is in deze buurt enorm bekend... Even een kleine anekdote... Mijn verloofde kende het Geuzenhof niet en toen we in Massemen aankwamen dacht hij dat het het kasteel zelf was ipv de opgeknapte stallen :-) Het zag er enorm goed uit maar uiteindelijk voor de Zilverreiger in Oosterzele gekozen, voor ons ideaal, kwa gastenaantal (kunnen tot 250pers.) en kwa prijs/kwaliteit. Groeten, Astrid
wij zijn ook geweest voor geuzenhof maar zoals astrid het zegt valt wat klein uit en ik ken iemand die daar trouwfeest gedaan had en die moesten dan gaan dansen in een andere ruimte ipv in de zaal. geuzenhof is goed voor ongeveer 100 personen. Wij hebben dan voor salons caipirinha gekozen in merelbeke, zeer gekend en ook goed qua prijs kwaliteit
Ik heb alleen nog maar positieve dingen gehoord over de Roskam. Héél lekker eten en vriendelijke mensen. Heb er vroeger redelijk wat trouwfeesten meegemaakt en het was altijd in orde! Het Geuzenhof ken ik niet.
De Roskam is dik in orde, ook prachtige tuin