Terug naar overzicht
Wij hebben onze ouders een kopie van onze huwelijkskaars gegeven. Dit was een olielamp met onderaan een glazen vaas die naargelang de goesting en het seizoen anders gevuld/gedecoreerd kan worden. Ze waren hier supercontent van. Onze getuigen hebben we hun lievelingsdrank gegeven (de getuige van mijn man een supergrote fles porto en mijn getuige, mijn broer, een fles boswandeling met bijpassend glas). Iedereen was heel erg tevreden over wat ze kregen. Veel succes Groetjes Mieke
Hallo, Ik heb daar ok zo dikwijls mijn hoofd over gebroken... Wou hen ook iets leuks, moderns geven... Maar uitijndelijk kom ik ni echt op iets. En nu hebben wij gekozen voor een vergootte foto van onze fotoreportage. Onze fotografe maakt die direct af zodat we die s'avonds op het feest kunnen afgeven. Groetjes D.
wij geven ze niets, achteraf mss een foto van hun die dag ofzo, maar we vinden al die cadeau's echt niet nodig...
Wij hebben een glazen kader laten maken met namen & datum, daar komt dan een trouwfoto in. Mijn zus zou ik als getuige een armband willen geven, maar ik ben nog op zoek! ;)
Achteraf hebben ze een mini versie van onze fotoboek gekregen. (waren er heel blij mee, als er familie over de vloer komt halen ze die boek nog vaak boven om mee te stoefen) groetjes, Carolina
Ik zou zelf een verwenmand maken: flesje champagne, massageolie, bon voor een etentje,...
hey, wij hebben de ouders getrakteerd op een brunch in de feestzaal nadien en hebben ook een fotoboek voor hen ineen geknutseld dat we met kerstmis als extra cadeau hebben afgegeven. grtj!
Hey, wij geven hun een kaars, nu niet zomaar een kaars, is een rechthoek met 3 vaasjes erin waar je dan 3 bloemen in kunt steken. En in de winkel laten ze " bedankt" erop drukken en onderaan onze voornamen. www.kaarskesprocessie.be Heel leuke zaken. Groetjes