Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau ouders en getuigen?

11-5-2010 20:53:50
Hallo, ik heb al super veel aan het denken geweest wat we voor onze ouders en getuigen als cadeau gaan geven op ons feest?? Wat gaan jullie geven, ik hou namelijk niet zo van de klassieke dingen zoals spiegels,balpennen......

shanna
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 551

Mieke
14-11-2009
 Meld misbruik11-5-2010 20:59:50

Wij hebben onze ouders een kopie van onze huwelijkskaars gegeven. Dit was een olielamp met onderaan een glazen vaas die naargelang de goesting en het seizoen anders gevuld/gedecoreerd kan worden. Ze waren hier supercontent van.

Onze getuigen hebben we hun lievelingsdrank gegeven (de getuige van mijn man een supergrote fles porto en mijn getuige, mijn broer, een fles boswandeling met bijpassend glas).

Iedereen was heel erg tevreden over wat ze kregen.

Veel succes

Groetjes Mieke

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik11-5-2010 21:01:55

Hallo,

Ik heb daar ok zo dikwijls mijn hoofd over gebroken...

Wou hen ook iets leuks, moderns geven...
Maar uitijndelijk kom ik ni echt op iets.

En nu hebben wij gekozen voor een vergootte foto van onze fotoreportage. Onze fotografe maakt die direct af zodat we die s'avonds op het feest kunnen afgeven.

Groetjes D.

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik11-5-2010 21:49:51

wij geven ze niets, achteraf mss een foto van hun die dag ofzo, maar we vinden al die cadeau's echt niet nodig...

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik11-5-2010 21:52:51

Wij hebben een glazen kader laten maken met namen & datum, daar komt dan een trouwfoto in. Mijn zus zou ik als getuige een armband willen geven, maar ik ben nog op zoek! ;)

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-5-2010 23:02:24

Achteraf hebben ze een mini versie van onze fotoboek gekregen.

(waren er heel blij mee, als er familie over de vloer komt halen ze die boek nog vaak boven om mee te stoefen)

groetjes, Carolina

caroline

Meld misbruik12-5-2010 10:48:31

Ik zou zelf een verwenmand maken:
flesje champagne, massageolie, bon voor een etentje,...

joke
1-8-2009
 Meld misbruik12-5-2010 11:06:42

hey,

wij hebben de ouders getrakteerd op een brunch in de feestzaal nadien en hebben ook een fotoboek voor hen ineen geknutseld dat we met kerstmis als extra cadeau hebben afgegeven. grtj!

Sofie
28-5-2010
 Meld misbruik12-5-2010 12:40:57

Hey, wij geven hun een kaars, nu niet zomaar een kaars, is een rechthoek met 3 vaasjes erin waar je dan 3 bloemen in kunt steken.

En in de winkel laten ze " bedankt" erop drukken en onderaan onze voornamen.

www.kaarskesprocessie.be

Heel leuke zaken.

Groetjes

Sofie
28-5-2010
 Meld misbruik12-5-2010 12:41:05

Hey, wij geven hun een kaars, nu niet zomaar een kaars, is een rechthoek met 3 vaasjes erin waar je dan 3 bloemen in kunt steken.

En in de winkel laten ze " bedankt" erop drukken en onderaan onze voornamen.

www.kaarskesprocessie.be

Heel leuke zaken.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...