Nu Online
Momenteel zijn er 409 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iets compleet anders dan trouwen!

12-5-2010 8:40:42
Ik kom hier regelmatig tips en advies halen en nu heb ik het ECHT nodig.

De peter van mijn zoontje verjaart vandaag (wordt 30j) en natuurlijk was ik zo met den trouw bezig dat ik kado ben vergeten te gaan halen van zijn petekindje voor hem. Straks moeten we er gaan eten, dus heb welgeteld een half uur om iets te gaan kopen.

Jullie horen mij al afkomen: WAT MOET IK IN GODSNAAM KOPEN???!!!

Help!

Alvast bedankt voor de tips!

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 687

julie
28-5-2011
 Meld misbruik12-5-2010 8:52:24

Bon van een bepaalde winkel?
Een uitnodiging voor een etentje die jullie dan zelf betalen?
Bonnetjes om 7 keer zijn auto te wassen?

bv Een kaartje waarop staat dat hij op datum xx/xx/xxxx om 10u moet klaar staan en dan pikken jullie hem op en organiseer je een volledige dag...

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik12-5-2010 9:04:08

een cadeaubox, bongobox, etentje, waardenbon van een winkel waar hij bv regelmatig kleding gaat kopen ofzo, eventueel iets van een hobby dat hij heeft

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik12-5-2010 9:10:18

Nog even vertellen: mijn zoontje is 22 maand, dus zou iets "passend" moet zijn dat hij kan geven. Dus iets "origineel". Wij kopen al een bon omdat we het zo moeilijk vinden om iets te vinden. Is iemand die, als hij iets nodig heeft, naar de winkel stapt en dat gaat halen...

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik12-5-2010 9:22:52

Waarom niet zo in de winkel iets halen voor een voetafdruk of handafdruk te maken van je zoontje. Je hebt daar verschillende soorten in. Met kadertje, zonder kadertje, met een foto bij of niet. Heb dit zelf al eens afgegeven en gekregen en vond dit toch heel tof.

Wat je ook altijd kan doen is een spiegeltje kopen met een tekstje Mijn peter. ....

Bij ons verkopen ze dit in den Bozzy. Dat tekstje is zo mooi. Je moet wel oppassen want je hebt daar 2 soorten in. Eentje voor kleine kindjes af te geven en al grotere.

Hopelijk vind je nog iets.

Groetjes

Tineke

Hilde
23-7-2010
 Meld misbruik12-5-2010 21:54:08

onderleggertjes voor je glas op te zetten waar hij dan foto's van je zoontje kan insteken: Casa!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik13-5-2010 11:15:10

@ iedereen: bedankt voor tips. Heb ze opgeschreven voor andere gelegenheden. Ben gisteren een zak gazonzaad gaan kopen :-) Wij legden met volwassenen samen voor bon voor grasmaaier te kopen, dus vond die zak gazonzaad wel toepasselijk! hihi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...